.: SNART! :.

Ja, snart kör jag igång här inne. Jag har ju tagit bort FB (SÅÅ skönt), men ska naturligtvis börja med detta istället.
Jag ska göra klart designen på den bara o sen drar jag igång =)
För er som vill läsa den, så kommer jag sedan sätta lösen på den. Vill inte ha den offentlig längre.

Vad har annars hänt det senaste då?

* Fått en fastanställning i kommunen (jobbar nu 90% natt)
Trivs kanon och det är så härligt att jag slapp att vänta så länge...

* Blivit moster till en underbar Novalie <3

* Var till Sicilien i en vecka (Den bästa resan, helt otroligt! Alde var så duktig med :) Riktar in oss nästa år med...men två veckor helt klart!

* Var nyss till Ullared och brännt 5000...
Det var skoj såklart!

* Alde växer...pratar hål i öronen på oss i bland, en del trots (kan göra mig tokig men samtisigt gulligt)
Hon var hos frisören idag för första gången, det gillade hon!

* Hm....har en parasit i magen...haha...nej då..BEBIS! Mm...Alde ska bli storasyster i Maj (ca)
Har mått fruktasnsvärt illa och livet har kännts orättvist...var tufft med det nya jobbet samt en Alde som vill göra på hennes sätt och inte på hennes mammas...
Men nu börjar jag må lite bättre och hoppas på att få en lika underbar graviditet som med Alde.
Så nu ser jag ljuset igen, varpå jag orkar logga in här :P

Allt flyter på bra och det kan helt enkelt inte bli bättre!
Bjuder på lite bilder, men LOVAR att återkomma mycket snart!

Några bilder från den underbara semestern, men får göra ett blogginlägg om bara den resan sedan.

Alde visar hur man luktar på blommor....

Kolla den posen....Aldes alltså!

Höst när vi kom hem...



Aldes första kusin och min underbara systerdotter!


Så, nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Stort grattis till bebis i magen! :)

2011-11-16 @ 16:24:07
Postat av: Sandra, Novalie och bebis i magen

Ååh, äntligen en uppdatering. Grattis till bebis i magen, är också gravid. Så Novalie ska också bli storasyster, i Juni :) Jag vill mer en gära få fortsätta läsa din blogg. Så du får gärna skicka lösenord osv till min emial som jag har skrivit i här :) Lycka till med allt, och hoppas på en till uppdatering snart :) Kraaam

2011-11-16 @ 19:56:37
URL: http://sandraalorenz.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Nova & Bebis i magen ♥

Åh Hej! Äntligen en uppdatering! Jag har tänkt på er och är sååå glad över att höra att det växer där inne i magen :D Jobbigt dock med illamåendet...

Du får lägga till mig på msn om du har sådant :) Vet inte om du fick min kommentar här jag skrev för ett tag sedan.. Självklart vill jag ha lösen hit också om jag får ;)

Ha det så bra och hoppas vi hörs av snart igen!

Kram på er

2011-11-16 @ 20:50:10
URL: http://maammamalin.blogg.se/
Postat av: Stina

grattis till bebisen i magen!!! jag vill gärna fortsätta följa din blogg :)

2011-11-17 @ 15:15:52
Postat av: Emmy - mamma till Elias

Stort grattis till den lilla i magen. va kul :)

Du får gärna skicka lösen till min mail också :)

Kram!

2011-11-17 @ 17:32:42
URL: http://emmybergstedt.devote.se
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

STORT GRATTIS till bebis i magen! :D

2011-11-17 @ 21:24:43
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis vad kul :D:D hoppas jag kan få lösen :) följt dig länge nu ..

2011-11-18 @ 18:17:54
URL: http://honsomhetermalin.blogspot.com
Postat av: E.K - Mamma till Alicia och Simon

Tog en titt här inne, såg att du väntar bebis igen. grattis :) Skulle gärna vilja fortsätta läsa här inne ibland, om du låser bloggen vill du dela med dig av lösen då?

2011-11-19 @ 05:20:48
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: marie

Stort GRATTIS till er=). Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg så skicka lösen till mej mä om du tycker det är okey. Kul att du uppdaterar. Är inne väldigt ofta och kollar om du skrivit ngt.

Massa grattis kramar till er.

2011-11-20 @ 12:56:49
Postat av: Maja

Jag vill ha lösen, givetvis :) ♥

2011-11-20 @ 15:19:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0