.: Lite vitt och lite pyssel :.

Jag är ledig idag men jobbar lör-sön, sön-måndag natt. Så idag har vi myspys!
detta får bli ett kort inlägg med mest bilder som jag tidigare lovat.

Idag hittade jag även en adventsljusstake, en vit trä...men jag är kreativ och tog fram kniven...o rispa och drog ;)
TAAADAAA...




Da kitchen...





Sen lade Alde sin första pärlplatta här hemma idag, hon blev så nöjd.
Hon älskar verkligen att sitta med plock-saker. Så duktig så!



Resultatet...

Nu ska jag se på På spåret med min älskade man.
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Novalie och bebis i magen

Va fint det blev!



Sånadär stora pärlor + plattor har jag köpt till Novalie i julklapp =)

2011-11-25 @ 23:48:42
Postat av: Emeli- Mamma till Nathalie

Åh, va kul att du börjat blogga igen :) Jag vill jättegärna ha lösen.



Grattis till bebis i magen :)



Så stor Alde har blivit och vad duktig hon är både med pussel och pärlplattan. Nathalie tröttnar efter hon lagt några pärlor bara.

2011-11-26 @ 19:45:52
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mammma till Maja ♥

Åh så fin ljusstake :) och såna där pärlor ÄLSKAR Maja :)

2011-11-27 @ 15:15:02
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Nova & Bebis i magen ♥

Ja den gör ju det, går så mycket fortare den här gången :)



Ja och detsamma, jätte kul att du börjat blogga igen och absolut lägg till mig på msn :) Förstår att det kan vara som en befrielse utan FB.



Tack så mycket :) Du får också lägga ut bilder på magen :) Ja gud ja det tycker jag också, magen syndes tidigt, och jag känner mig större den här gången men när man jämför med korten sen Nova så ser det ut som att jag var större då. Hur är det annars? Känt av något illamående? Och hur går det att jobba?



Va fint ni har det och jätte fin ljusstake.

Nova ska få såna pärlor och plattor i julklapp, hoppas hon tycker om det. Hon är också mycket för plock saker och pussel är en stor favorit :)

Många kramar

2011-11-28 @ 11:03:14
URL: http://maammamalin.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Nova & Bebis i magen ♥

Ja den gör ju det, går så mycket fortare den här gången :)



Ja och detsamma, jätte kul att du börjat blogga igen och absolut lägg till mig på msn :) Förstår att det kan vara som en befrielse utan FB.



Tack så mycket :) Du får också lägga ut bilder på magen :) Ja gud ja det tycker jag också, magen syndes tidigt, och jag känner mig större den här gången men när man jämför med korten sen Nova så ser det ut som att jag var större då. Hur är det annars? Känt av något illamående? Och hur går det att jobba?



Va fint ni har det och jätte fin ljusstake.

Nova ska få såna pärlor och plattor i julklapp, hoppas hon tycker om det. Hon är också mycket för plock saker och pussel är en stor favorit :)

Många kramar

2011-11-28 @ 11:03:31
URL: http://maammamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0