.: Onödigt vetande :.

Som ni ser så går det inte alls bra här på bloggen. Men jag lovar att blogga igen när lusten kommer tillbaka och tiden framför allt!
Här är en "liten" lista som jag lånade av Maria ( det tog ett tag att få klart den, då den har varit i utkastet en stund)

Ny lista

Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Hårfärg?
Mörkbrun (förgad) annars mellan blond
Ögonfärg?
Blå
Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång
Syskon?
Tre stycken (En bror och två systrar) Jag är äldst
Favoritmånad?
Maj och juli
Vem ringde du senast?
Hanna
Vem ringde dig senast?
Jens
Hur löd ditt senaste sms och till vem?
" Ler...du bestämmer!" Till Jens
Vad är dagens planer?
Plugga, städa , färga håret och umgås med familjen
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vad det gäller...
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta
När såg du senast din mamma?
Hm, de var här den 4-5 mars
När vaknade du idag?
6.00
Vem fick dig att skratta senast?
Jens
Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej, men jag har inga
Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
Sover du med eller utan kläder?
Utan
Hur många landskap har du bott i?
Hm...3 eller 4
Har du någon gång spytt på fyllan?
Nej faktiskt inte (har fobi)
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror ju på tillfälle såklart. Men barfota är ju alltid skönast inne
Humör just nu:
Glad men trött...
Favoritgodis:
Hm, svårt... choklad och lakrits generellt
Är det nåt du absolut inte äter:
Det är en del...lever, ärtsoppa och blodpudding bla..
Vad sa du senast:
- Vill du komma upp och sitta i soffan (till Alde)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Hm...Medeltiden
Sommarplaner:
Vi ska naturligtvis GIFTA OSS!!! Annars så ska jag jobba rätt mycket men vi kommer att åka till Öland och Degerfors.
Fisk eller badkruka:
Badkruka (gassar mer i solen)
Hur många kuddar sover du med:
Två
Favoritväder:
Soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Kniv, tält och kokkärl
Spelar du nåt instrument:
Nej inte nu..
Morgon- eller nattmänniska:
Natt
Sparare eller slösare:
Både och tror jag...
Bästa film:
Svårt...The green mile gillar jag
Tror på liv på andra planeter:
Jo rå
Tror du på mirakel:
Ja, har ju fött barn...
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Jo men det tycker jag allt
Är du kittlig:
Hahaha..mjo rå!
Snarkar du?
Ibland
Stjärntecken?
Vädur
Rädd för insekter?
nej, men de ä ju inte det sötaste
Äckligaste insekten:
Pissmyror
Största svaghet:
Dåligt självförtroende ibland
Det här är jag bra på:
Att vara mamma, ta hand om hemmet och jobba med människor
Bästa bok?
Karin Alvtegens böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Flyga och heala skador
Vad vill du jobba som?
Inom vården, vet ej ännu
Pizza eller hamburgare?
Pizza
Skriver du dagbok?
Nej, inte nu längre.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Jag har ett par tatueringar, och det blir säkert fler snart :) Haft piercing i näsan förut, kanske gör om den nån dag.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Pedant...
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Never, men gärna fallskärm ;)
Vilken hand håller du gaffeln i ?
Höger
Är du rädd för blod?
Nej
Saltar du på maten?
Händer
Gillar du att sjunga?
Jo men det är kul
Anser du att du är stark?
Sådär
Brukar du sola?
Ja det är klart
Vad gör du om du får hicka?
Vette tusan..
Använder du knark?
Nej...men skulle behöva det ibland ;)
Kaffe, te eller inget?
Inget, men älskar att doppa mackan i kaffet
Har du en besatthet?
Jag är VÄLDIGT pedant....annars vet jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0