.: Fru Sjöstrand om jag får be :.

Ja....då är jag världens lyckligaste fru!
Den 18/6 stod vi i kyrkan och vigdes, det var helt magiskt och kvällen blev så otroligt lyckad. Jag lovar att blogga om hela dagen.
Här kommer ett par bilder till att börja med....
Vi hade anställt en fotograf som var med oss stunder på hela dagen...det var det absolut värt!
Alla bilder här är orierdigerade och är helt i råfiler. Kopiera inte är ni snälla!

Sminkning, påklädning hos Hanna.
Jag åkte ifrån Jens fredagen runt 21...och träffade honom inte förrens i kyrkan....PIRRIGT!




Kyrkliga bilder innan...



Våra fina brudnäbbar innan det var dags...



Pappa leder fram mig till Jens


Våran finaste <3



Vi hade en fantstisk sångare som sjöng ett par låtar...


Puss utanför kyrkan


Skål innan det begav sig i limousinen


Fick hjälp av René in i bilen


Fotografering vid vattnet
(innan mottagningen på Galejan)




Dukningen


Valsen med Jens


Vals med Pappa


Älskade familj!


Får berätta mer en annan dag =)





Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Åh herregud så fina ni är.. och va vacker du och du och din dotter va.. barnen var ju supersöta.. så dina klänningar och allt med det röda.. det har ni gjort fint och bra.. STORT GRATTIS TILL ER.. KRamar

2011-06-27 @ 23:12:25
Postat av: E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen

åh så fint, grattis :)

2011-06-28 @ 06:36:45
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Helen

Åååå vad vacker du var, ja ni var superfina allihopa :D.



STORT GRATTIS till er båda.



Kramar

2011-06-29 @ 21:02:25
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Millan å Tuva

stort grattis. En jättevacker brud!!!!!

jag blev tårögd när jag såg bilderna. GRATTIS!!!!

2011-07-03 @ 20:49:22
URL: http://mojsgojs.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Grattis!

Så otroligt fina ni var :)

2011-07-08 @ 18:00:03
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Malin. Mamma till Tuva & Timon ♥

Vad vackert =) det gjorde ni fint =) Hoppas allt är bra med er =) Kram kram

2011-08-07 @ 20:01:59
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica, Mamma till Leia

Det var ett tag sedan jag var här inne och titta på din blogg. La ner min egen för att jag inte hade någon lust och intresse kvar för den..



GRATTIS till att ha blivit fru. Du var jätte vacker. Och Alde växer så det knakar. Hon är ju en stor tjej nu...



sköt om er.

Kram Jessica o Leia

2011-08-25 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0