.: Våran Tisdag :.

¤ Jag vaknade kl 7:30, Alde vaknade kl 7:45 (vi tog sovmorgon)
¤ Mysmorgon (Jens var hemma idag o var sjuk) Sen gjorde vi oss iordning
¤ Lämnade Alde lite efter 8:30 i lokalen
¤ Åkte hem, käkade frukost o pluggade lite
¤ Cyklade iväg till skolan kl 12, började 12:30
¤ Hade först föreläsning på hud och sårvård och sen metodövning på att linda ben
¤ Jens hämtade Alde kl 14.30
¤ Jag slutade lite efter 15.00, cyklade hem och gosade med min underbara familj
¤ Åt middag 17.30
¤ Lekt och busat
¤ Alde tvärslocknade 19.10
¤Plugg och tv står på listan härnäst :)

Bilder på goa ungen på morgonen! Ville gå upp till pappa i sängen.


Kolla in morgonfrillan...ruffs-tuffs

Sen ville hon gå iväg...har bara hunnit sätta på henne stövlarna...Heeejdaaaa som hon säger:)

Senare på dagen
Bus och lek :)





Hej hej, heeejdaaa..o slänger på luren...

Målar-time!




(liten bild med som man kan klicka upp)

Avlutar detta inlägg med en liten film.
Det roliga är (kanske inte hörs) Är att hon ropar på Jens innan hon går in i vårat sovrum....
Han heter ju pappa säger jag då. TOKUNGE!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vilka fina bilder!! Vad stooor hon ser ut på bilderna, alltså äldre!!! :) Roligt att se hur hon växer... Söta Alde!

2010-09-28 @ 21:53:01
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Sv: Ja tack det hade vart jätte snällt :) Jodå kommer att ha bloggen kvar, har bara tappat suget just nu för känner att ingen läser min blogg längre och tycker den är intressant att följa :/ Men du får gärna hjälpa mig :)

2010-09-28 @ 23:57:49
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: jennie

woho inte bara vi som har nattens vällingflaska på nattygsbordet=)

2010-09-29 @ 08:04:08
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder, hon är ju så söt :)

2010-09-29 @ 12:18:39
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Sv: Jag har köpt den här www.o-rasa.se :)

2010-09-29 @ 13:54:24
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Helen

Vilken sötnos du har :O).



Du har fått en award inne hos mig :O).



Kramar

2010-09-30 @ 21:40:04
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0