.: Kahls KardemummaKaffe :.

Världens godaste kaffe....jag skojjar inte!
Det är ett gott tips för er som älskar kaffe!
Jag provade ett annat sånt kaffe, men det var inte i närheten och inte ens när man blandar själv hemma.
Detta är lite drygare så när jag har bryggt så har jag tagit två skopor av kardemummakaffet och 5 vanligt kaffe. Så det är drygt och bra men ändå ger en perfekt smak!

Jens fick ett sånt paket av min kära bror med flickvän Emma när han fyllde år (fick massa olika kaffe-saker)
O de hade köpt det i Uddevalla, o vi har inget i närheten så jag beställde från Kaffelunden.
5 påsar :)

Men sen idag när jag gick förbi en sån där liten söt butik i stan som säljer te och kaffe, så såg jag en Kahls flagga som visade att hon var återförsäljare till dom. JISSES  vad glad jag blev. Men hon hade inget hemma av just kardemummasmaken. Men hon lovade att beställa hem eftersom jag rekommenderade den så mycket:)
Vilken söt tant, så snart får hon hem o då kan vi köpa den med.

PROVA  DEN  NI  MED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0