.: Beställning :.

Från Tårtdecor
4 st sugarpaste
2 st sugarpaste vitchoklad
1 paket flowerpaste
1 paket Modelleringspasta
3 pastafärger (mörkgrön, röd och orange)
2 pulerfärger (grön och pearlglitter)
1 svart penna (ätbar färg)
2 st gullviva-utstickare
1 st baby-form (för choklad eller Sp)
1 st modelleringsverktyg






Från Gunilla Wall
1 st Blomform i silikon + 1 st utstickare
1 st Foam pad
1 st Blomma utstickare

Tog ingen bild på dynan så fick ta en lånad bild från hennes hemsida

Sen idag så testade jag min nya siliconform! Den var så bra, blev helt kär!
O sen så testade jag att pensla blomman med lite av den nya pulverfärgen jag köpte. det ser så mer verkligt ut nu när man tilsätter lite färger! Sen så satte jag på en pärlemo-pärla i mitten. Bilden blev lite dålig, men något kanske ni ser;) Den är borstad med grön, vinröd och sen pearlmetallic så den glittrar. Övar lite inför doptårtan!




Jag var även till en butik här i stan o köpte lite pärlemo-pärlor, gröna små sockerpärlor  och sen så hittade jag gul sugarpaste :)

Kommentarer
Postat av: Petra

OJ OJ OJ vad nyfiken jag blir nu.... DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG OCH UNDERBART SNÄLL! ÄR SÅ GLAD ATT JUST DU VILL HJÄLPA MIG! KRAM

2010-09-11 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0