.: Beautiful Blogger Award :.


Läste precis att jag fått denna utmärkelse av Emma. Titta in på hennes fina blogg och läs om hennes söta Viggo, familj och vardag och om bebisen i magen :)
Tack Emma!

Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Mina 7st bloggar som blir nominerade denna gång:

Malin - Mamma till Nova
¤ Malin bloggar om hennes vardag i Västerås och om hennes söta Nova som är född på samma dag som Alde ¤

Malin - Mamma till Tuva
¤ Kolla in denna blogg så får du läsa mycket skoj om allt mellan himmel och jord. Fina bilder på söta Tuva, familj och vänner ¤

Maria - Mamma till Isabell
¤ En Finlandstös som bloggar om inredning och vardag, en jätte söt liten dotter som heter Isabell som snart kommer bli storasyster ¤

Petra - Mamma till Lucas, Marcus och änglabarnet Therese

¤ Jag känner ingen som är så stark som denna kvinna. Hon förstjänar det bästa! Läs hennes blogg om hennes vardag, Söta Lucas och henns familj ¤

Linda - Modell och konstnär
¤ En tjej (barndomsvän och fd granne) med humor till MAX, hon bloggar om allt och lägger ut vackra bilder som hon målat. Denna tjej är galen i Manga och tecknar som en gud! ¤

Helén - Mamma till 3
¤ En jätte fin blogg med mycket skoj att läsa. Två vuxna/ungdomsbarn och en liten söt sessa som heter Tindra. Denna lilla tjej är så gullig! ¤

Ann - Wilda Familjen
¤ En rar vän som bloggar om mycket roligt. Deras lilla tös Wilda är i fullgång hemma, deras hund Bus springer runt och vardagen är i fullgång ¤
_______________________________________
SÅ Svårt att bara välja 7 st, vill ju skriva alla som jag läser! Men de tar jag nästa gång om det blir en nästa gång!

7 intressanta saker om mig:

* Jag ska byta efternamn nästa år och säga JA i kyrkan ;)

* Blir mamma till två nästa år (hoppas vi)

* Utbildar mig till Undersköterska

* Hatar/avskyr/ogillar/rädd för E.T

* Vi är en femtegeneration (Min gammelmormor Aina, Farmor Anita, Pappa Tony, Jag och Alde)

* Älskar livet som mamma, blivande fru och blivande undersköterska

* Har flyttat 11 gånger (bott i 10 olika lägenheter) och bott i Karlskoga, Degerfors x4, Stockholm, Uppsala, Lidköping x4 (Bott på Mallorca ett par månader och även i USA, men det har jag inte räknat med)

:)


Kommentarer
Postat av: malin o tuva

hejhej..

Tack.. Jag köpte skor i stl 22 alltså 1 stl större än vad hon har. Men dom kommer sitta bra till vinten även om fötterna inte växer så mycket för dom var inte jätte förstora. sen i bootsen tog jag också 22 men dom kändes lite mindre.



=) Det e så kul o shoppa.. =) Kramis

2010-09-09 @ 05:03:02
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack snälla för den, blev så glad när jag förstod att det var mitt namn (vilket tog en stund, typ tills jag klickade på namnet och det var MIN blogg som dök upp :P)



Hoppas du får en bra dag :D

Kramar

2010-09-09 @ 12:31:22
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Linda

naw!tack så mycket!Vad gullig du är!:D

2010-09-09 @ 23:32:59
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Hej. Har precis hittat till din blogg och din dotter är bara 4 dagar yngre än min. Kul att läsa om er, en blogg jag kommer börja följa :)

2010-09-10 @ 15:09:37
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Petra

är så glad för din skull.... Jens kommer få världen goaste tjej till fru. kram

2010-09-11 @ 17:38:02
Postat av: malin - mamma till nova ♥

Tack snälla rara du! :-)

Har inte hunnit skicka den vidare än men det kommer! Ska läsa igenom dina senaste inlägg här på bloggen också för det har jag inte hunnit än!!

2010-09-15 @ 15:04:24
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Såg först nu att jag blivit nominerad! Tusen tack! Blir sådär töntigt gravidrörd och blöt om ögonen :)

Stor kram!

2010-09-17 @ 20:47:08
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0