.: 118 800 :.

Läste på E.K´s blogg att hon skrivit ett sms till 118 800 och frågat om vad hennes blogg ar för något.
Så jag var ju tvungen att fråga jag med!

Jenny - Vad är http://theyenny.blogg.se?
118 800- "Det verkar vara någon form av blogg om någons barn och dennes vardag. Puppinuppiga bilder och nån form av typsnitt"

Var ju tvungen att skicka ett till för att se om man fick samma...
HAHA..till min stora förvåning fick jag detta!
"118 800 - Jenny är en tjej som är online som man bara kan vara. Dagarna fylls av febril aktivitet på msn och facebook och andra forum. Hon skriver en egen blogg och läser 300 andra bloggar om dagen, där Kissi Dessie och Paow är de självklara favoriterna. Livet utanför datorn är  inte lika spännande dock, fram och tillbaks till skolan och lite folköl och hångel på helgerna, mvh 118 800"

Jisses, det måste ha varit ett sånt där standard-mail som de skickar :)
Alla fel hade de på det sist nämna iaf;)
Har läst att de som svarar/skriver detta på 118 800 kan skriva förfärliga och oseriösa saker till folk som skriver in frågor!
De kan ju vara lite seriösa när de ändå gör reklam för det på tv:n, och då låter det ju som att de är jätte dutktiga och kan allt och ger bra svar?
Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Det första du fick kan ju stämma in, men det andra var ju lite knas :)



Jag blev ganska besviken på mitt. Jag hoppades på ett lite bättre svar ifrån dom. Kostar ju en massa pengar med för ett sms, då tycker jag att man borde få något som stämmer in bättre. Sedan när jag fick veta att min vän fick precis samma svar dagen före kändes ju mindre kul.



Slösa inte bort för mkt pengar på sms dit :)

kram

2010-09-03 @ 13:51:18
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Helen

Provade jag med och fick exakt samma svar som dig (nr 2) och även jag kan säga att det är så långt från sanningen som det går att komma hahahaha.



Du la upp en bild förut på Aldes kök som jag tyckte var ursnyggt, kan du vara snäll och skicka över en bild på det så jag får visa min sambo och var någonstn har ni köpt det?



Ha en skön helg.

Kramar

2010-09-03 @ 20:18:42
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: malin o tuva

HAHA Måste testa.. haha

2010-09-03 @ 20:51:07
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Elin -mamma till Julia-

Men va fan jag fick samma!! tråååkigt

2010-09-06 @ 18:30:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0