.: Utmaning :.

Jag blev utmanad av Malin

4 TV program
- Parenthood, Brothers & Sisters, Hells Kitchen och Waking the dead -


4 saker jag gjort idag

- Hämtat och lämnat Alde hos dagmamman, Varit i skolan, Handlat & Lagat mat -


4 saker som jag längtar efter

- Syskon till Alde, Gå ner i vikt, Gå klart min utbildning och att köpa Hus -


4 saker på önskelistan
- Ny Tv till sovrummet, Ny systemkamera, Massa inredning och en ny rygg;) -


4 saker som jag avskyr

- Oärlighet, Blodpudding, Ostädat hemma och Stress -


4 saker jag tycker om att göra

- Mysa med min Jens & Alde, Göra tårtor, Fotografera och umgås med släkt & vänner -


4 saker jag ätit idag

- Nutrilett-shake, Nutrilett-shake, Nutrilett-shake och två kokta laxbitar;) -

Jag utmanar:
Margona, Jennie, Marina & Maja

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Sv: Tack för att du vill hjälpa mig!

Men var har du för mail adress så ska jag maila över allt till dig. Tack igen! :)

2010-10-06 @ 16:52:45
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0