.: Lite segt här :.

Ja, det är nog lite bloggtorka här, eller....iof så bloggar jag ju mest om Alde. Men har inte haft tid och lust
helt enkelt. Alde har haft feber i helgen, jag och Jens är förkylda så det är inte på topp
om man säger så. Vi har bara myst hela helgen, vi var även till Galejan och kikade på lokalen vi ska vara i när vi gift oss =) Helt underbart kommer det bli, men jag ska skriva mer om det senare.

Jag har heller inte läst era bloggar därav inga kommentarer, men jag ska sätta mig i veckan och kika
in vad jag missat och även skriva lite om vad som hänt sen sist här hemma =)

Ska även till Reumatologen på tisdag....lite nervöst...
Skriver så fort orken kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas ni har kryat på er och håller tummarna för att det går bra på reumatologen idag :D.



Kramar

2010-10-26 @ 12:22:27
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0