.: Bilder & Bröllop :.

Klart att vi fick BOKAT den 18:e Juni på Galéjan!!!!
Jag är så otroligt glad för detta, för det var tydligen många som har bokat och många offerter ligger ute.
Bokat lokal -

CHECK!
Nu återstår bara kyrkan! Men det brukar ju inte bli några hinder.
Jag är jätte lycklig och svävar på moln, vi har även bokat ett möte på lördag kl 10 med den som vi ska planera ihop med och få en offert ifrån. Han ska visa oss lokalen, dukning, hur det kan se ut och lite praktiska saker.
Ska bli jätte roligt!!!

Annars då, ja vad har hänt sen jag bloggade sist...
¤ Alde är frisk (hade tre dagars febern som vi antog) Hon var hemma halva måndagen till torsdag. Sen på fredagen fick hon gå till lokalen och gud vad hon hade saknat sina kompisar, och de hade saknat henna :) Så härligt att se att de tar hand om varandra.
¤ Jag pluggade lite under fredagen, jag har nu fått två MVG i två kurser, och det känns ju toppen!
¤ Under lördagen så hade vi en playdate med våra kära Hanna, René och Embla. Senare på kvällen så satt jag och Jens med ett glas vin och gick igenom bröllopet.
¤ Söndagen var lugn, var ite ett par timmar med Alde i det fina vädret.
¤ Idag, måndag, så lämnade jag Alde kl 8, 8:30 var jag på en föreläsning och pluggar lite unde rresten av dagen hemma.
Resten av veckan består av plugg, förutom på torsdag! Då ska jag och Alde åka till Degerfors :)
Jennifer ska vara barnvakt medans jag blir gaddad i ett par timmar. Har bokat upp 3 timmar, så vi får se hur lång tid det tar. Jag ska ju fortsätta göra klart den jag har på armen, och sen så ska jag rätta till en jag har på ryggen.
Ska bli jätte skoj!
Nepp, slänger upp lite bilder, har tagit massvis, men ni får ta del av ett par iaf =)

13/10
Alde myser och pysslar i sin säng

Hon står ofta och plingar på ringklockan, men vill även sitta ibland med;)
Liiiiite stor, men det går väl så fort, och istället står hon vill ha en en egen bil....

Mellis...majsknäcke är supergott tycker Alde!




14/10
Här börjar hon bli bättre, feberfri iaf =)



15/10
Efter en dag med sina kompisar så var Alde så glad, här sitter hon och äter middag :)


Det är AJ AJ att slänga mat på golvet...det intygar Alde här precis!




16/10 Lördag
Alde äter sina frukostflingor jätte duktigt!

Ute påväg för att åka vagnen in till stan :)

♥Finast♥

Vi gick en stund på stan först, flickorna fick en varsin krokofant (eller vad de nu kallas)
Det var en hitt vill jag lova!



René matar ankorna lite...

Så fint!




De hade lite att jobba på....

De fina


Alde älskar kanan!

Sötisarna



Pusskalas


Påväg hem igen, tack för en fin dag!!


Alde fick lite nya leksaker som vi köpte på stan :)



På kvällen så åkte Jens o hämtade lite mat från donken, o Alde fick sin första Happy meal, den gillade hon!
Tur att vi inte där ofta:P

ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN!


17/10 Söndag
Utedag i det fina vädret med våran lilla busa!






Massa fina träd på våra gårdar


NU är jag klar för denna gången =) Blir en del att skriva om massa dagar :)
Nu ska jag mysa med älsklingen!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Vilka mysiga bilder.. Och va kul med bröllop :)

2010-10-18 @ 21:42:18
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Millan å Tuva

Men så kul med bröllopet!!! är riktigt av avis :P

2010-10-19 @ 12:53:29
URL: http://mojsgojs.blogg.se/
Postat av: Alfva

Haha, den med hamburgaren är ju underbar! Kul att ni kommer igång med bröllopsplaneringen nu!



2010-10-19 @ 13:00:20
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

HAr väl gått ner nåt kilo :) Hur går det för dig??



Trvis ni med eran BRIO vagn förresten?

Är sugen på en mindre vagn!

2010-10-20 @ 14:27:12
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till nova

Haha och jag kommer med ett sent svar tillbaka ;P



Nutrilett är mycket godare än det jag druckit.

Tog sista shaken idag och nästa gång köper jag nutrilett istället. Mycket billigare också!



Jag har stannat just nu i vikten. Ihelgen blev det rätt mycket onyttigt också..

Hur gör du om dagarna nu då?! Och hur mycket har du gått ner?



Skönt att det bara var tredagarsfebern!



Kul med bröllop och en massa planering :)



Mössan tjejerna har är ju bara för sööt!

Är den från HM!? Och, den stickade söta koftan Alde har, vart har du hittat den? Suupersöt!!

2010-10-20 @ 20:16:21
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Sara

Wohoo! Jösses va skönt att alla era bröllopsplaner går i lås. Vilken grej! Och Alde är ju något av det sötaste...åååhh!

2010-10-21 @ 15:12:05
Postat av: Petra

Är så glad för din skull. Vackert par i dena vackra månad och den 18 juni kan inte bli fel. 18 är min tur siffra. Vilken lycka för er blir så glad för eran skull.



Vilka härliga bilder på eran prinsessa och vackra naturbilder.

storkram och ska bli så spännande att följa din planering på blogg. Jag ska ner i vikt nu med och har tagit tag i det. <3

2010-10-21 @ 20:27:39
Postat av: Maria

Hej Jenny!



Åh vad söt Alde är! Dom små växer ju så snabbt! Och vad fint hår hon har :)

Spännande med bröllop. Vi firar ettårs bröllopsdag på söndag. Tiden går himla fort.

Imorgon är jag redan i vecka 32!

Tänkte fråga om du vill hjälpa mej lite med utseende på bloggen? Texten stämmer inte riktigt och jag tänkte mej en mera julig blogg :)

Maila mej för jag har inte din mailadress mera!

KRam

2010-11-01 @ 21:03:42
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0