.: 16 månader :.

Idag är våran älskade Alde 16 månader.
Vad tiden går fort!

Helgen har varit jätte skön, vi har bara varit hemma och varit ute och lekt.
Det har varit lite mycket de senaste helgerna så det behövdes verkligen att bara ta det lugnt.
Under lördagen så var vi först hemma och sedan runt 16 tiden så åkte vi bort till Stadsträdgårdens lekpark. där var vi ett tag så Alde fick springa runt lite, det var jätte mysigt. Sen gick vi och kollade på ankorna och sen åkte vi och handlade.
Bilder när vi var ute:
Alde är redo att åka:)







På kvällen så fick jag igång min systemkamera bara sådär! Jätte glad blev jag, för fyyyy vad jag saknat den. Den får jag ha sålänge tills pengarna kommer tillbaka (som vi hoppas de gör) från idoterna som tog dom. Sen köper vi en ny.
Se...Alde blev nog lika förvånad som oss...haha


Söndagen
Nu blir det mer bilder (så ni vänjer er) Blir så när man har en bra kamera :)
Här är busfia på morgonen, hon fick ett skrattanfall och tyckte det var roligt när jag gömde mig bakom kameran (den är ju lite större så hon trodde vi lekte tittut)






Alde åker bobbycar

Sötungen ville ha på sig pappas tröja...tokunge!




Sen skulle jag o Alde gå ut och handla lite saker som vi glömde och att hon skulle få leka lite i lekparken utanför.
Den här bilden är hon GRYMT lik min lillasyster Jennifer när hon var liten. Så söt!! O nya mössan har hon på sig med som vi köpte i lördags, den var lite stor men vi vek upp den lite.


Väl ute...




Sitta i vagnen är kul!

Ute vid lekparken efter att vi handlat

Gillar min kamera...




Våran lilla vilding



Så! Nu ska jag plugga lite. Jag har en redovisning om cellen, organsystemen och cancer i morgon. Det är så intressant att läsa detta!
JO! Just ja, i fredags så skulle jag välja fördjupning som vi ska läsa nästa termin. Man kan välja mellan fyra stycken, men jag valde faktiskt TVÅ! Är skit glad för det och jag hoppas jag kommer hinna med allt. Men det tror jag ordnar sig, jag kommer nog gå över lite under sommaren med. Skönt att passa på att läsa nu när man ändå gör det, o det kommer se bättre ut på mitt cv och jag har lite bredare utval när jag ska söka jobb. Jag kommer läsa Sjukvård (ha praktik på sjukhuset) och sen psykiatri och ha praktik på ett behandlingshem här i stan :)
Kommer bli kanon kul! Så nu ska jag snabb på och läsa alla kurser lite snabbare denna termin så jag hinner påbörja några redan i år som jag skulle ha läst till våren :)
Plugga var det nu ja!

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis på 18 månadersdagen (lite i efterskott :P)



Gud så söt hon är :O).



Lycka till med studierna.



Kramar

2010-10-04 @ 20:54:06
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken söt tjej ni har!



Väldigt fina jeans hon har på bilderna, köpta vart? :D

2010-10-06 @ 22:28:33
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Japrecis, med det rosa på fickan :)



Jaa, jag hittade in till din blogg via min kompis Malin, mamma till Nova!

2010-10-06 @ 23:04:16
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Jag heter Josefine

Åhh så fina bilder på henne.. Och nu såg jag hur lik Alde var Jennifer i ansiktet!! Hon är ju jättelik! Älskar höstbilderna på Alde. :)

2010-10-07 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0