.: Utmaning! :.

Jag blev utmanad av Helén

Fyra tv-program jag ser
:
  1. Parenthood
  2. Brothers and sisters
  3. Top Model
  4. Idol

Fyra saker jag gjort idag:
  1. Gosat med Alde
  2. Skickat blom/chokladbud till Jens
  3. Varit i skolan på en föreläsning
  4. Städat

Fyra saker jag längtar efter:
  1. Julen
  2. Bröllopet
  3. Syskon till Alde
  4. Bli färdig med utbildningen

Fyra saker på önskelistan:
  1. En ny parfym
  2. En ny kamera
  3. Pengar till bröllopet
  4. En ny bil...blir nog till våren!

Fyra personer jag utmanar:
Marina
Elin
Sandra
Maria


    Kommentarer
    Postat av: Jag heter Josefine

    Hahaha, min lilla gullunge ska borsta tänderna alldeles själv XD Och den där lilla pallen till den där lilla lilla människan och personen.. Jag vill äta upp henne på en gång!!?! Saknar er.

    2010-11-19 @ 18:10:51

    Kommentera inlägget här:

    Vad heter du?:
    Remember Me

    E-postadress: (bara jag som ser)

    Bloggar du?:

    Give it to me baby:

    Trackback
    RSS 2.0