.: Öland Here We Come :.

Från igår:


Dagens bravader
¤ Alde vaknade 7
¤ En vanlig morgon med bus och lek
¤ Alde somnar 10
¤ Jag kör zumba i 40 min +  20 min styrketräning
¤ Alde vaknade ca 13, åt sin lunch som jag fixade igår. Den var en hitt, så den kan jag rekommendera att göra till era små =)
¤ Embla och Hanna kommer, vi pratar en stund innan Hanna åker igen. Jag var barnvakt, men de båda tjejerna sov nästan under hela tiden de var iväg.
¤ När Jens kom hem så åkte jag iväg och handlade lite inför resan det som ska med, och sen solade jag.
Det var inga fel alls, gillar de där stå-solarierna, kostare tid och finare bränna :)
¤ Hem och mysa med familjen, blogga och sen sova

Pics 4 2-day
(Älskar henne i de här jeansen)







Let´s Zuuuuumba!

Alde vill bara gå,gå och gå. Hon kryper till mig, ställer sig mot mitt ben, och håller upp handen för att visa att hon vill gå. Hon håller bara i ett finger på mig med ena handen, så hon behöver ju inte så mycket stöd längre alls, det är bara att hon ska våga...gullunge!




I morgon ska vi till Öland, och kommer hem igen på söndag =) Jag ska inte ha med datorn, så jag får blogga när jag kommer hem.
Ha en bra helg alla!!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

neh men den här vågen har haft tuppjuck förut, berodde på batterierna så intalar mig att det är så nu med. Men ska iaf inte väga mig förrän 28 maj.



Oh fan, 2000 kcal om man inte är aktiv ska väl en kvinna äta har jag läst o hört av dietister, kanske 2500 kcal om man är väldigt aktiv.



Jag är alldeles för oaktiv nu, iofs kan städa garage o så vara till sin fördel, men promenaderna har itne kommit i gång ordentligt pga hosta... så jag ligger nog på 1000 kcal typ, oh aldrig mer än 1500kcla o det trivs jag på o det är så jag tänker bli mager=)!

2010-05-12 @ 17:41:49
Postat av: Malin & Tuva

hihi e de du eller alde som tittar på twilight och tränar zumba. hihi =)

2010-05-12 @ 22:22:31
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Sötistjejen då, mysigt videoklipp :) Vad snygg hon är i de där jeansen!! :) Ja, snart går hon nog, bara hon får modet till det... Viggo är med en liten fegis och vill gärna hålla i sig, han släpper taget omedveten så han KAN ju bara han vill och vågar :) Men det är nog ett par månader kvar innan Viggo börjar knata i väg :)



Hoppas ni haft en toppen helg på Öland!!! Jag är inte avis tss ;) Kram Emma & Viggo

2010-05-16 @ 21:16:11
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0