.: Peppad, Bus & Slingor :.

Får nog göra en kortis idag med, klockan är så mycket. Tiden tickar på så snabbt tycker jag!
Idag har det hänt grejer...

¤ Jag har gått ner 1,8 kilo på en vecka, läs viktbloggen om ni vill :)
¤ Alde vaknade först kl 6, jag ammar och sen somnar vi om efter ett bra tag denna dag.
¤ Vi vaknar 9 igen.
¤ Vi äter frukost vid 10 tiden.
¤ Alde sover mellan 11-12.
¤ Bus och lek som alltid.
¤ Lunch vid 13.
¤ Hanna och Embla kommer.
¤ Jag gör iordning regnbågen och slänger in den i ugnen...mums!
¤ Töserna sover mellan 14-15.
¤ Jag färgar håret först på Hanna och sen lägger hon i mina slingor.
¤ Jens kommer hem från jobbet, kommer lägligt! För nu fick han vara lekfarbror medans vi fick göra klart vårat hår.
Hanna och Embla åker, jag passar på att gå ut en stund, går till willys och handlar lite
¤ Alde somnade kl 20.00 utan någon protest igen *stolta*
¤ Bloggning och gos med älsk står nu på min kommande lista....

Morgonen
Alde ska hämta saker på bordet.


Alde äter rån efter gröten


Min frukost


Lite lek, sen blev Alde sååå trött så hon grät. Hon säger till på skarpen! O det vänder på en millisekund, och samma gäller åt andra hållet oxå för sen sken hon som en sol när vi gick in och la oss. Hon somnade på två röda..



Jag gjorde lite träning här hemma samt mina övningar medans Alde låg och sov. Jag plockade lite och sen hoppade jag in i duschen :) Alde brukar ju sova 2 timmar ca, men icket idag inte..hepp...toka!
Vi lekte lite och sen var det dags för lite lunch.


Vad sa jag här?


Idag serverades...


Sen kom kompisen!!!

När flickorna somnat så blev våran mat klar, så vi satte oss ner och kekade lite :)
Ett och annat ord kom ju ifrån våra munnar..haha, som alltid. Det blir ju så;)
Laxen som jag tillagade...

Med grönsaker...

Taaadaaa


Massa lek och kamper om måttband och leksaker :)






Pappsen kom hem!




Leksaker överallt...



Hanna har gjort slingor...bjuder på denna:P


Resultatet blev toppen!!!
Tack gumman ♥


Min kvällsmat...

Nu ska jag blogga det sista i viktigaste bloggen..sen massa mys med älsklingen.
Sen sängen!

I morgon ska vi vara ute heeeeeela dagen, solen har varit framm ehela dagen och i morgon ska den göra samma sak. Så då får man passa på, blir ett par timmar!
Playdate med Elin och Julia :)

Hur har eran dag varit?
Må väl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0