.: Snart är det dags :.

Jag fick mitt intagningsbesked idag :)
Jag visste ju att jag skulle komma in, men det var ändå kul att ha det på papper. Den 30e Augusit så är det upprop på skolan, o då börjar jag läsa till undersköterska. Det ska bli så roligt, o jag hinner jobba klart med så det var skönt. Jag slutar den 22a så jag får en liten stund med mina älsklingar hemma innan det blir dagmamma och plugg.

Lite andra saker jag glömde skriva som jag kom på
Alde plockar ur sina saker ur sina lådor/boxar och sen så plockar hon tillbaka dom
Vi kastar boll
Ja...kommer säkert på mer sen, o det händer så mycket nu så jag trillar av stolen varje gång.
Min stora lilla 1 åring!

Nu ska vi sussa, bloggar mer med bilder i morgon!
Må vä!

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

Ja det tycker jag absolut att du ska göra. =) Vi vill gärna ses.. =) hihi..



Ja då har dom kommit tätt. Tuva fick sin första i början på december när hon var 6 månder sen har dom kommit lite då o då så nu har hon 11. hihi =)



Hör av dig när du kollat upp =)



Kramis

2010-06-22 @ 06:51:00
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0