.: Presenter :.

Tack Alla som firat våran prinsessa, och gjort hennes dag till ett härligt minne!
Jag kommer blogga mer här inom kort, men just nu är Alde sjuk och då finns inge tid att sitta här.
Helgen har varit fullspäckad och även hela förra veckan. Jag får blogga nu lite om kvällarna har jag tänk, för nästa helg åker vi bort till Degerfors för att se min syster springa ut i arbetslivet och sjunga om studentens lyckliga dag =)

Tack alla för allt fint Alde fick!

Av mormor, morfar och Josefine fick hon det fina bordet med två stolar



Sen hade vi kalas för Föräldragruppen :)
Hon fick en brio-clown från Greta och Josefin

En jätte fin tunika med byxor från Julia och Elin

En söt klänning från Lisa och Mariell

En fin tunika med leggins från Embla och Hanna

En rolig Ladugård med massa ljud från Arwen och Anna

Och från oss fick hon en tunika med leggins som hon hade på sig, ett bollhav i en drake, lite bollar, ett hopprep att bita på, en liten gräsklippare, ett par vita leggins, ett par shorts och ett linne, en solhatt, ett svart regnställ och sen så har vi köpt ett parasol till vagnen och sen en cd-spelare som hon ska ha inne på sitt rum :)





Sen köpte jag lite mer kläder till henne (skriver nu i efterhand)
Ett par skor, som hon ska ha på Jennifers student, till den blåa klänningen

Sen har jag köpt de härligaste tröjorna, hon har nu en grå och en rosa. Tunna och svala är dom nu i sommar.

Sen fick hon även en vit kofta och ett par till shorts som de rosa hon fått tidigare.

Sen hittade jag en sån fin Elefant, som hon kan vönja sig lite med nu spm hon sen kan ha med sig till dagmamman i höst :)


Från Mattias, Sandra och Isak fick hon en jätte fin adidas-dress


Från gammelmormor så fick hon en fick skål, tallrik och en mugg från Elsa Beskow


Sen så kom farmor och farfar, o då fick hon lite pengar, en jätte fin lila jacka (som farfar hittade, han tyckte den passade till hennes lila vagn sen) en blå klänning (som passar till de vita legginsen hon fick från oss) En klänning med Nillan på, ett rosa regnställ och duplo-klossar





Och från farbror Jonas och Anna så fick hon Barnkammar Boken Den vita


Sen har vi ett till kalas nu i helgen som kommer, så det blir lite mer saker då.
det var lite av presenterna, nu måste jag försöka blogga om alla dagar, kalaset och lite annat gottit :)

Later on....

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Åh vad fin tårta!!!

Kan du inte fråga vart dom köpt adidas dressen?? Den är ju sååååååå fin!!!!!! Vill köpa till Isabell :)

Vi har 1års kalas i helgen :)

Kram

2010-06-08 @ 09:42:42
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0