.: Grattis Alde 1 år :.

Jag hade absolut ingen tid/ork/lust att sätta mig här igår.
Men men..

Kommer inte bli mycket nu heller, men en liten försmak på det som skall komma =)

Vi var till BVC, Alde var perfekt sa läkaren, (man måste få skryta lite ibland men så sa hon) En perfekt 1 åring så kan man titta på Alde....mamma blev stolt vill jag lova =)
Hon var 75cm lång och vägde 9565g. Sen fick hon sina två sprutor, första sa hon inte ett knyst, men andra blev hon lite ledsen, men det gick över efter en stund. O nu ska vi inte dit förrens hon är 1,5 år :)

Grattis Alde 1 år!



Tårtan blev såhär, mer bilder kommer sen.
Efter mååånga timmars slit!



Mer kommer sen när helgen är slut och vi pustat ut lite =)
Nu ska vi sova, Jens familj kommer i morgon.

Grattis åter igen till världens finaste, gosigaste, sötaste, bästa och helt underbara Alde.
Mamma och pappa älskar dig mest av allt!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Helen

Stort grattis till stora damen från Tindra och mig :D



Kanonfin tårta, var bor du? Man kanske kan anlita dig nästa gång det ska vara tårta hahhaa



Ha en skön helg.

Kramar

2010-06-05 @ 00:24:28
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Millan å Tuva

ett stort grattis till Alde!!! o du, vilken tårta! imponerande!! kram

2010-06-07 @ 09:41:15
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till nova ♥

Stort Grattis i efterskott till Alde från Nova och mig :)



Gud vilken fin tårta!! Du är ju verkligen jätte duktig :) Du tar inte beställningar? ;) Hihi.



Hoppas allt är bra med er annars?

Kramar från oss!

2010-06-07 @ 16:13:57
URL: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0