.: Går och Går :.

Alde gör nu inget annat. Jag och Jossan skrattar åt våran lilla sötnos som håller låda och knallar.

Det händer så mycket, jag skrev ju lite sist men fick inte med allt. Men det var lite av det nya, så tänkte skriva in allt som hon säger och vad jag kommer ihåg. Nu verkar hon härma allt och kommer med nya saker hela tiden.

Hon säger:
Hon sjunger med när vi sjunger, fast hon nynnar
Akte diiig - Akta Dig
Aaaadäää = Alde
Bampa = Lampa
Heeej = Hej
Heej Dä = Hej då
Aj ajj = AjAj
Ej = Nej
Mamma
Pappa
Dä - Vad är det?
Titta
Aaaaaa - När hon vill ha något, och när maten är slut

Det är vad jag kommer på nu, o härmas gör hon hela tiden nu i ord. Så hon gillar nog att snacka =)
Nu ska jag och Jossan se på film, Uppdaterar i veckan :)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Men ååå, så gullig hon är, vad duktig hon är på att gå! :D Stora ettårsbruden <3 Ja, Viggo har med börjat prata så mycket och försöker snappa upp det vi säger osv... Det är verkligen roligt nu, mycket som händer...

2010-06-15 @ 08:37:05
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: malin - mamma till nova ♥

vilka duktiga tjejer vi har som lärt sig att gå :) nova går också förfullt nu. på bara några dagar!!

hoppas allt är bra med er :)

2010-06-16 @ 19:54:04
URL: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0