.: Shoppat :.

Idag har vi varit ute och shoppat lite.
I morgon ska vi åka till Arwen som fyller 1 år, så vi hittade en liten present till henne oxå:)

Jag har varit ledig idag, så jag får passa på att blogga lite. Alde vaknade runt 9.20 idag, hon har börjat sova mycket längre nu, men lägger sig äve lite senare. Men det gör ju absolut ingenting, men vi ska försöka vänja henne tillbaka sen ett tag innan hon ska börja hos dagmamman :)
Så mellan 9-10 är inga problem för henne att sova till.

Under förmiddagen tog vi det lugnt, Alde sov sedan sin vanliga tupplur (i cs 1,5 timme) och sedan så fick hon lite lunch när hon vaknade.
Sen tog vi oss alla en promenad in till stan.

Där vi fotograferar Alde, AW-Foto , hon ringde när vi var på Öland och frågade ifall hon fick sätta ut ett foto på Alde igen (hon var ju med i skyltfönstret under första omången som vi tog när hon var mini) och det fick hon ju såklart!
Man blir ju så stolt!
Detta var andra omgången när vi tog bilderna, o hon var runt 7 månader.
Vi har ju varit o fotograferat henne den sista gången nu (3 omgångar under hennes första levnadsår) men vi har inte hämtat ut de bilderna är. De samlar ihop alla sen i ett album, det kommer bli jätte fint!
Här här våran tjej:

Det här hittade vi till Alde
Två pyjamaser

Två par byxor

Två bodysar


O här är våran älskling, leker o busar som alltid!





Under kvällen så har jag lagat lite mat, städat lite och sen gick vi till Ica en sväng.
Nu ska jag spela Little Big Planet med min lillasyster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0