.: Hem Ljuva Hem :.

Jag tänkte smyga imellan med ett inlägg på lite bilder hur det ser ut hemma hos familjen Sjöstrand/Axelsson :)
Jag håller på o kämpar med fortsättningen, men det är så  mycket så det kan ta tid. Men nu har vardagen dragit igång och Jens gör sin första dag idag *snyft* Men det kommer snart iallafall!

Här bor vi:
(det är inte klart i alla rum än, grejer ska upp på väggarna, väggord har beställts osv osv)

Köket
Solen skiner som tusan, klicka för att se större.



Stora hallen
Ursäkta om dammsugaren ligger framme, städade just då :)
På den lilla väggen vid dörren, där ska jag sätta ett väggord.


Vardagsrummet



Badrum #1
I detta har vi våra älskade maskiner samt ett badkar :)



Gästrum/Arbetsrum
Här inne har vi gjort minst, över sängen ska vi sätta upp en hylla och en stor tavla bla..
Balkongen har vi från detta rum.



Lilla hallen (som är in till vårat sovrum och badrum)
Stökigt som tusan, men det har vi ställt alla saker som vi ska sätta upp. Men sen så!


Badrum #2
Här är vårat badrum, den har "bara" dusch och toalett.


Vårat sovrum
Inte riktigt klart här ännu, det ska upp saker på hyllan över tv:n, en ny tv ska vi väl köpa med (en plattis), sen ska jag köpa något att ha på de stora byråarna. Spots ska sättas upp i hyllan över våran säng oxå, så lite plock är det kvar.




Aldes rum
Hennes rum börjar bli klart det med, men lite smått ska upp och det ska ställas undan lite saker osv. Jag nålade upp en fuskrullgardin (bra för att inte ha en symaskin) Vi gick efter färgerna från hennes blom-lampor samt de två plastblommorna som jag satte i den vita vasen som står i fönstret. Börjar bli riktigt nöjd...





Så! Det var nog allt. =) Balkongen gör vi ordning till våren och mer bilder kommer säkert upp sen när vi gjort mer i ordning. Ska fortsätta på det lååååånga inlägget sen, får nog dela upp det igen:P

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jag heter Josefine

Än så länge så ger jag lägenheten MVG och med MITT rum ser det väldigt ljust ut för er. Ni har fått till det bra, och det ser jättemöjsigt ut :) Så fint med hyllan över eran säng, kort på Alde :)

2010-01-11 @ 11:29:30
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

Måste ha missat detta inlägg..



Ni bpr JÄTTE fint! önskar jag hade lika bra syn som dig när de gäller inredning..

KRAM

2010-01-21 @ 13:06:04
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0