.: Våran morgon :.

Idag vaknade vi lite tidigare, det var skönt. Jag ska börja införa gröt varje morgon nu igen, vi tog ju bort det en sväng men nu är det dags. Så Nu är tanken att jag ska amma första gången hon vaknar runt 7, sen så får hon gröt när hon vaknar runt 9-10, ammar imellan i nuläget men ska byta ut det sen till mellanmål. Sen lunch äter hon ju nu, sen amma lite imellan om hon vill. Sen välling o sist ammar jag. Så alla mellanmålen ska jag nog ta bort om någon   vecka så även min kropp sätller in sig nu på detta.
Alde och jag vaknade iaf vid 9.30, utvilade verkade vi vara båda två. Vi låg kvar o busade lite och jag försöker få bort tovorna hon hade i håret! Hon får det så lätt o idag var det extremt mycket, jag ska köpa en balsamspray för barn som finns men idag fick jag ta mitt balsam som man kan spruta i. O det funkade jätte bra som tur var!
Så här tokigt kan det se ut när jag fått ut alla tovor.


Hon älskar sleven, så det är hennes nu. Ska köpa lite fler plastredskap som hon kan få ha i hennes låda sen
Passade på att sätta upp hennes hår, en redig toffs!


Här är gumman efter gröten och katrinplommonpurén


Efter frukosten så lekte vi lite på golvet. Hon älskar sin får-snutte-kudde, den är bra den! Men mest av allt så älskar hon ju alla lappar och snören. ALLTID hittar hon dom o ska bita och äta på dom. Ser så roligt ut =)






Sen somnade Alde, hon var sååå trött. Hon mår nog inte helt 100 o det ser man så tydligt. Nu får tänderna ta o komma upp så Alde mår bra igen!
Hoppas hon sover ett par timmar så ska jag plocka lite o sen göra mig lite lunch =)

Later on...

Kommentarer
Postat av: Carro, Casper´s mamma

Härliga bilder på en söt tjej =)

2010-01-27 @ 14:44:44
URL: http://morsanochtregrabbar.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till nova ♥

vad långt hår Alde har, så sött!

2010-01-29 @ 18:56:26
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0