.: Våran dag :.

Jag smiter in lite med ett inlägg från idag. Jag håller på att skriva ett jätte långt inlägg ända från den 29/12. Men det tar tid såklart och jag är inte riktigt frisk ännu...

Men idag har vi myst hela dagen och lekt med våran underbara älskling.
Alde fick jätte fina Muggar/klossar eller vad man nu ska kalla dom. Man staplar dom och kan bita på dom massa. Ha dom i badet eller vartsom helst, ja ni fattar. När jag slog dom mot varandra så tittade Alde på mig och började skratta som bara den, sen tog det en millisekund så gjorde hon samma sak. Det var så roligt, ursäkta om det låter massa på filmen.

O sen står Alde och äter på bordet... Kan det vara gott?!

Jag kommer skriva mer om denna dag i det långa inlägget som sagt, nu ska vi sussa.
Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha Sebbe kekade så mkt på vårat bord när han avr lite att vi fick göra oss av med det o köpa nytt när han slutat emd dummheterna=)

2010-01-06 @ 12:02:45
Postat av: Jennie

Ja vi var supersmarta o köpte såna när vi var på IKEA en gång, sen kom vi hem o kom på att vi har lådor på sidorna av bordet så går inte att sätta dem där=D


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0