.: Söndagens bravader :.

Söndagen den 17:e Januari
¤ Sovmorgon igen
¤ Slappa hela dagen
¤ Mysgos med Alde
¤ Spelade Ps3
¤ Alde agerade ängel och fotomodell
¤ Alde badade

Här är Alde på morgonen, sitter i sin stol medans vi gjorde iordning frukost.







Senare på kvällen så agerade Alde lite modell, jag tog massvis med bilder men redigerade ett par stycken som jag kan lägga upp här. Vissa är lika, men bara omgjort i svartvit.
















Så! Nu är jag ikapp!
Jag ska försöka skriva i bloggen varje kväll, det blir lättast så när man har en dotter som lär sig nya saker varje dag. Hon ska ju utforska världen, och mednas hon gör det så ska jag finnas där och vägleda henne genom livet.

Later on...

Kommentarer
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

GUUUUDDD, så FINA foto.. Var har du köpt dem där vingarna. Herregud, jag måste få härma dig???? Är kär i din flicka nu, hehe... SÅ SÖT !!



KRAM

2010-01-18 @ 19:33:29
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0