.: Övning ger färdighet :.

Måndag...härliga måndag...kallt o jäkligt!
Det var inte alls roligt när Jens åkte till jobbet idag, jag ville att han skulle ligga kvar så vi kunde sova tillsammans. Det blir så kallt i sängen o sova där själv, men jag tar alltid över Alde såklart för hon äter då när han åker. Men det blir ju inte samma sak iaf!

Sen vaknade vi runt 9.30, skönt att sova ut kan man tycka...men det hade jag absolut inte gjort. Nu på två dagar har jag sovit så dåligt o min rygg har inte varit att leka med. Men men, Alde verkade oxå lite trött så idag har vi en slappardag hemma.
Här leker gumman lite i sängen..


Sen när Alde varit vaken i två timmar så blev hon trött igen så vi båda la oss o sov till 13 ca. Det var jätte skönt o det behövde jag. Så nu har jag kommit ikapp med sömnen, det behövdes. Alde verkade oxå vara på bättre humör och mycket piggare =) Lite gos i soffan, innan pyjamasen åkte av och innan lunchen skulle ätas.



Sen kom Jens hem och då gick jag o handlade lite. Det var skönt med lite luft.
Här är Alde efter vällingen, chillar lite...



Gullunge!


Rumphasar...



Övar lite...






Alde somnade 21.15, Duktiga tjejen!
Nu ska jag o Jens spela lite spel, vi ska komma i säng skapligt vi med =)
I morgon ska vi träffa dagmammorna o alla barnen! Ska bli så roligt!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Margona

hej:)

Ja de e ju jätte skoj att dom går upp, men hade nog inte förväntat mig att hon skulle väga så mycket;P



Okej ja jag älskar tatueringar, ska göra klart min på ryggen nu den 17 feb:) Har 7 sty nu, Okej ja jag har Frejas namn på handleden:)

De va nästan ett måste att ha henne;)



Helgen har varit kanon, Skönt där Thomas är hemma o man får lite hjälp och mysa en massa:)



har ni haft en bra helg? :)

Kramar

2010-01-25 @ 22:18:28
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/
Postat av: Margona

Haha näe gjorde du? de skulle ja aldrig kunna göra;P



Okej på så vis, De kan bli fint:) Ja men måste ju spara till sina kommmande barn oxå;P ;)



Jag har både Freja o Thomas namn på handlenden, Många som tycker man är sjuk som gjorde Thomas;P



Ja då förstår ja, I början hatade jag att Thomas jobbade när jag precis hade flyttat till honom, Hade ingen o kände ingen, Nu har jag lärt känna lite folk och känner mig mycke tryggare men i början var de ett helvete, Minns hur ensamen jag kände mig, Visserligen finns de telefon, Men man vill ju ses oxå;P



Så jag förstår precis hur de känns med familj med mera, Men de är tur att man har bil och kan åka;p



Ja jag borde gå o lägga mig ja o, Men Thomas är ledig denna vecka så man lära ju vara vaken ett tag till;P :) Sov så gott!

kramar

2010-01-25 @ 23:02:50
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0