.: Fredagsmyyys :.

Orkar inte blogga så mycket idag. Gör en snabbis!
Jag raddar upp dagen i ordning och sen lägger jag ut bilderna
¤ Vi vaknade idag 8.30 (rätt skönt att gå upp lite tidigare)
¤ Bus i sängen



¤ Gick upp, hängde lite tvätt. Alde hjälpte till...med att äta pappas strumpor (och slev)


¤ Morgongröt vid 10 tiden



KLAR!!!
Alde sitter och leker lite medans mamma slänger ihop en kladdkaka :)





Det var länge sen jag bakade...

¤ Alde somnade runt 11 tiden och vaknade sen igen 13. Då åt hon lite lunch och sen var det krypövningar på golvetsom gällde. Hon går nu upp hela tiden på sina knän och gungar fram o tillbaka.



¤ Vi busade hela dagen, Alde somnade vid 15 igen och sov till 17.30, en trött tjej idag.
Hon är fortfarande rödmosig, dregglar mer än någonsin, äter sämre, bajsar mycket mer, sover sämre på natten och blir snuttig och vill ha närhet...så nu får de ta o komma så hon får må bättre!
¤ När Jens kom hem så gick jag och handlade. Behövde lite luft för vi har ju ingen bil ännu och vagnen är ju i bilen...Men men. Har ju varit rätt kallt så har inte velat tagit en långpromenad med Alde ändå.
Lite lek på golvet


¤ 19.30 så gick Jens bort för att hämta pizza och jag badade Aldisen sålänge. Hon leker mest med slangen som vanligt än sina leksaker.




Här ligger hon i soffan och över. Hon kommer nu som sagt upp på sina knän rätt bra, men nu ska hon bara fundera ut resten..haha

¤ Vi kollade på På Spåret och käkade.
¤ Alde somnade idag ca 22
¤ Och nu ska vi spela lite spel :)

Så såg våran dag ut på ett ungefär =)
Hoppas att eran fredag var lika mysig!!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: malin - mamma till nova ♥

nova kommer också upp på sina knän och gungar fram o tillbaks :)



ja jag väljer mycket hellre att busa med min lilla dotter än att gå ut! just nu iallafall. visst någon gång i framtiden kanske man väljer att gå ut. det är ju inte fel. men just nu känner jag inte för det. visst kan man dricka ett glas vin då o då när man är hemma. men festa lockar inte alls just nu :)

2010-01-31 @ 16:08:02
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0