.: 8:e - 9:e :.

Nä, nu när jag ska komma ikapp så får jag vara kortfattad. Mer bilder och mindre text, skriva mer komme rjag göra när jag är ikapp, det är lättare då :) Jag sammanfattar dagarna och sen kommer bilderna.

Fredagen den 8:e Januari
¤ Mysdag
¤ Vi gick till stan och handlade lite
¤ Jag sätter upp de nya gardinerna i Aldes rum och fixar till en fuskrullgardin

Alde äter ett rån iväntan på att gröten ska bli klar till frukosten



Här har vi en nyvaken Alde som sovit lite middag.

Mitt namn är Bäse...Bäse-Bus
Snygga frillan!








Alde sitter och leker i sin säng

Sen gick vi till stan och shoppade lite.
Vi hittade en sån fin julklapp till lilla Embla...


Sen hittade vi lite kläder till Alde på rean..

Sen hittade vi jättefina "sugprppar" som man har i badkaret. Så man inte halkar o sen kan Alde sitta och leka med dom =)

Aldes fina gardiner

Alde vill stå hela tiden...


Lördagen den 9:e Januari
¤ Städa
¤ Mysa
¤ Vi bjöd Hanna, René och Embla på mat. Trerättersmiddag blev dag
¤ Embla och Alde byter julklappar

En nyvaken Alde på morgonen


Alde hjälper mig med maten och håller mig sällskap




Paketbyte mellan de små juvelerna




Sen kom kvällen och vi hade en jätte pigg tjej.

När Alde sitter så har hon börjat gunga och hoppa på rumpan lixom. Svårt att beskriva, men ska försöka fånga det på film någon dag, men här fångade jag en bild när hon satt o hoppade.








Jag fångade en nys....

Sen blev det en arg tjej när mamma och pappa gick och borstade tänderna...

Sen blev det en glad tjej igen :)

Två dagar är mer än inget iallafall...Mer kommer snart =)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: malin - mamma till nova ♥

hejhej!



hur är allt med er? har ni haft en bra jul och nyår?

har inte uppdaterat bloggen på länge då internet krånglat för oss sen vi kom hem efter nyår.

hoppas allt är bra med er!

2010-01-15 @ 18:54:16
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

TACK....Kram

2010-01-16 @ 13:54:32
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0