.: 15:e - 16:e :.

The Show must go on....

Fredagen den 15:e Januari
¤ Helgstädade
¤ Fick upp mitt Väggord i hallen
¤ Playdate med Hanna och Embla!
¤ Käkade på Lai Thai
¤ Gick på stan, handlade en body till sötnosen och ett par leggins till mig som ser ut som slitna jeans
¤ Myspys hemma när Jens kom hem
¤ Käkade pizza och kollade på "På spåret"

En morgonglá tjej





Sen somnade hon innan vi skulle iväg.

Jag städade och väggordet åkte upp

Bodyn jag köpte till Aldis

Fredagsmys i soffan..med lite bus såklart!





Lördagen den 16:e Januari
¤ Sovmorgon till 10.30
¤ Jens satte i den nya bilbarnstolen
¤ Åkte till Hanna, René och Embla
¤ Jens fixade deras dator och de bjöd på mat
¤ Jag glömde kameran IGEN!
¤ Kom hem sent, men det var så trevligt!!

Morgonmys med pappa

Sen efter frukost, så kan man bli väldigt trött...


Lite lek i den nytumlande tvätten innan vi åkte till Hanna, René och Embla









Later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0