.: 13:e - 14:e :.

Fortsättning sakta men säkert :)

Onsdagen den 13:e Januari
¤ Alde blir 33 veckor...
¤ Hemmadag
¤ Jag har ont i huvudet

Här har vi en ILSK Alde som är hungrig...väntan är lång när magen kurrar. Speciellt efter Lasagne, det är hennes absoluta favorit!




Torsdagen den 14:e Januari
¤ Vi skulle egenligen träffat Hanna och Embla men andra dagen
i rad så fick jag huvudvärk igen...typiskt!
¤ Så det blev en innedag igen...jag fick tillslut migrän!

Här är Alde efter att hon ätit lite mat. Mamma diskar och huvudet bultar...





Det som var så fint ute....


Alde innan pappsen kom hem, vi hade inte tagit bort granen ännu här. (vilket den är nu)

Alde pluart med munnen och gör "pussljud" hela tiden nu.


Det kommer mera...igen...
*Haha*
Snart är jag ikapp!

Later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0