.: 25 år, halvvägs till 50 :.

11/4 - 2010
Hipp Hipp Hurra till "lilla" mig :)

25 år...känns lite konstigt, men väldigt bra måste jag säga!
Idag fick jag min sovmorgon, men sov inte så himla länge faktiskt, men det var skönt och behövligt. Det blev ju sent dagen innan så lite seg var man ju.
Vi gjorde oss i ordning, Jens gick iväg för att köpa det sista till mig *mega nyfiken*
Men annars så städade jag lite och plockade undan lite.
Här sitter gumman innan lunchen.






Leka tittut med allting is the shit!
Den där fina Rock-baby-tröjan fick hon i sitt påskägg från Embla. De bytte det igår, sen fick hon en hink med spadar och lite sånt i. Så fint!

Jossan busar lite med Alde


Mamma, pappa, min syster Jennifer med pojkvännen Morgan kom hem till oss. Det var jätte kul!
Jag fick lite pengar, som jag stoppar i min tatueringsfond :) Snart så så ska jag rätta till ett par jag har och lägga till Aldes namn o så bla :)
Min 25års tårta :) Det tog sin lilla tid, men det var det värt.





Dags att äta...det gjorde lite ont i mig att behöva skära i den;)

Tårtan innehöll:
5st ljusna bottnar (köpta, de är ju så smala så det fick bli 5st)
Glasscreme
2 lager med rårörda hallon
Chokladmousse med crisp
Spacklad med grädde
Dekorerad med SP, gjorde snörena i färgerna gul, blå och rosa.
Gjorde blommor och satte dit silverkulor
O sen penslade/borstade jag pärlbandet med pärlemopulver



Efter att alla åkt så blev det lite bus och lek innan sängdags.


Bäst att plocka undan ännu mer nu, nu går hon som bara den på alla möbler och ska ha allt.

Jag blev så nöjd med den här bilden :)

Tittut!

Lappar är godast!


Jag fick jätte fina presenter av Jens!
Men jag skriver mer om det i morgon så får ni se med =)

Jag får skriva om en dubbeldag då med, för nu orkar jag inte mer.
Men hela helgen var helt toppen, tack för allt!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Vilken fin tårta ! :)

Grattis :)

2010-04-13 @ 11:45:03
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Maja

Tårtan blev verkligen Jätte fin ^^

gud så duktig du är!

Härligt att se att du hade en fin fördelsedag.

Puss & Kram

2010-04-13 @ 11:53:05
Postat av: Rebbe & Erik

Gud så fin tårta :O Hade inte vågat äta den hehe.

2010-04-13 @ 18:30:31
Postat av: Emma Viklund

Vad du är duktig på att göra tårtor, Jenny!!! WOW ! :) Vad roligt att vara så duktig. Grattis än en gång! Underbara bilder! :) Kram

2010-04-13 @ 18:42:05
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: malin - mamma till nova ♥

Stort grattis igen!

Gud vad du är duktig på att göra tårtor :) Verkligen jätte fina!



2010-04-13 @ 20:35:13
URL: http://mammatillnova.bloggplatsen.se
Postat av: Malin & Tuva

Grattis i efterskott.. och vilken vacker och smarrig tårta.. =) Kramis

2010-04-13 @ 21:00:41
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin tårta och vilken söt liten tjej!



Jag har just nu en tävling i min blogg med ett pris som helt klart underlättar livet med småbarn, allt du behöver göra är att lämna en kommentar för att deltaga :)



http://www.villemo.se/2010/april/vinn-galltval.html

2010-04-13 @ 22:23:25
URL: http://www.villemo.se
Postat av: Anonym

grattis i efterskott!! och vilken fin tårta, vad duktig du är!!!

2010-04-17 @ 13:15:44
Postat av: Cutecakes-Paulina

Fin blogg med fina barnbilder! Supersöta!

Ang. våningstårtan, så var det så himla längesen jag gjorde den att jag inte riktigt minns hur jag gjorde.

Men jag minns att jag använde stöd på den underdelen. Får nog återkomma när jag fräschat upp minnet:)

2010-05-13 @ 14:57:22
URL: http://cutecakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0