.: Update :.

Nu har jag varit seg igen. Dels har jag börjat bli sjuk och för det andra så är det full rulle med Alde hela dagarna. Så ibland hinner jag och ibland inte. Lust och Ork ska man ju ha oxå....så det får bli lite blandat helt enkelt!
En del dagar så bloggar jag ju en gång om dagen men ibland så får jag smälla ihop inläggen. Like 2day...
Jag skriver lite kortfattat om dagarna.

Torsdag
Lek och bus hemma

Lekdag på Öppna Förskolan i Stadsträdgården med Elin och kompisen Julia :)
Alde tyckte om att leka med små bilar som fanns där, hon var i sin egna lilla värld många gånger.





Alde springer som bara den med vagnen, den gillar hon så mycket =)


Bilen var jätte rolig! Jag får nog ta o köpa hem lite annat nu till Fröken Bus.

Lite mellis när vi kom hem.



Kvällen var lugn. Massa mys och gos!

Fredag
Jag storstädade på morgonen, jag hann! Det trodde jag inte, för 10.30 åkte vi.
Besök hos läkaren. Det gick bra, Alde var jätte duktig iaf! Stora kred till min lilla böna :)
Vi pratade, jag berättade, och han ska skicka mig på röntgen och han tror med stor procent att det är
Mb Bechterew jag har, inflamatorisk ryggvärk. Men vi får se och jag ska inte tro något ännu. Det är mycket sorgligt men ändå väldigt skönt att få veta vart all den här smärtan kommer ifrån och om den någon gång kommer att sluta?!
Om det nu är så, så innebär det livslång träning för min del, jäklar vad fit jag kommer bli! HAHA...
Man får se ljusglimtar i allt ;)
Sen åkte vi och handlade lite, var ju tvungen att köpa hem lite fika (som aldrig köps nuförtiden) för min kära bror Andreas med flickvännen Emma skulle ju komma för att gratta mig =)
Det var super trevligt! Och jag fick en stor ugnsform, en form till mina tårtor och sen en pajform. Tack gulliga ni!
Här är lite bilder från dagen, det blev inte så många för det var fullt upp hela dagen.


Mammig är hon här, kryper direkt till mina ben, ställer sig upp och hoppar...

Toka!


Mums!

Under kvällen tog vi det lugnt, käkade pizza och hade det jätte mysigt. Min hals börjar göra ont...
Det är mycket som går nu.

Orkar inte skriva mer, klockan blev för mycket.
Men jag fortsätter med min update i morgon :)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Margona

Heeej:D

Visst va hon, Hittade klänningen (har väl fått den för länge sen o lagt bort den) SÅ de va kul att testa den o den passade ju henne:)



Nej Jenny jag kan inte förstå 1 år??? Alltså detta år har gått så fort, fattar inte, men de är sjukt roligt. Haha ja den dagen dom kom den dagen glömmer man aldrig;)



Gud så duktig hon är med gå vagnen kan hon gå nå steg själv nu? Känns som att de va ett tag sen vi pratade;P



Alde blir bara sötare o sötare:)

Hur går de med tänderna? Freja har bara fått sina två som hon fick för ett bra tag sen nu.



Ha en fin Måndag. Kramar från oss.

2010-04-19 @ 10:33:14
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till nova ♥

Hej!



Jag men det gör ju ingenting, jag har ju också varit seg väldigt länge nu. Hoppas du snart får orken och lusten att blogga igen. Alltid lika kul att läsa om eran vardag ju :)



Gud, vad Alde har blivit stor! Och så himla söt, som vanligt såklart :) Tänk att de snart blir 1 år. Kan inte riktigt förstå det ännu.



Du får ta och krya på dig! Vi har nyss haft magsjuka /: men nu är vi på bättringsvägen.



Kram på er

2010-04-19 @ 17:40:51
URL: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0