.: Update #2 :.

Fortsättning...

Lördag
¤ Jag soooooov hela natten, underbara tabletter :)
¤ Mysdag med massa lek och skoj
¤ Hockey på kvällen
¤ Bara en lugn lördag
Frukost!

Morgonbus :)




Lek med pappa och de nya sakerna som hon fick från Embla :)






Fröken Bus innan maten




Lite ego på kvällskvisten =)


Kvällsmyyyyyyys!





Söndag
¤ Jag sover som en bebis igen, sååå skönt. Idag var det min sovmorgon med, kan inte bli bättre!
¤ Busdag
¤ Dansade nya Zumba i 45 min (ME LIKE) medans Jens tog en promenix
¤ När han kom hem så gick jag ut i 35 min med stavarna. Massa motion och det gilar vi ju!
¤ Lugn kväll

Busis!



Mina älsklingar som betyder mest för mig!



Alde har på sig de urgulliga byxorna med en älg på rumpan. Jens har köpt dom till henne :)






Avslutar detta inlägg med den sötaste älgrumpan någonsin!


Så var våran helg, lugn och underbar. Men som sagt så är vi lite förkylda och det är ju ingne hit.
Min hals svider ännu men vi får hoppas det går över snart.
Orkar inte blogga mer, så om idag får jag skriva om i morgon =)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Helen

Gud vilka söta byxor :O)



Tindra pussar glatt tillbaka :D.



Hoppas att du blir bättre i ryggen snart.

Ha en bra dag.

Kramar

2010-04-20 @ 13:24:53
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Elin

haha vilka söta älgbyxor!!! =)

2010-04-20 @ 19:08:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0