.: Bröllopstankar :.

Ja, det blir ju en del sånna nu, det är 1 år kvar. Men planering krävs!
Jag har nu fastnat för 4 klänningar än sålänge (blir säkert fler)
Vad tycker ni om dessa? Jag vill ha en enkel, men ändå som ska kännas lyxig.
Den ska helst vara vit, ha släp, och snörning i bak.

Nr1
(Den här har jag faktiskt provat en gång, och den var så gudomligt vacker, bör ses)
Strass på livet och sen i draperingen samt på släpet.


Nr2
Denna hade en sån fin skärning med ett undertyg som såg så intressant och stilfullt ut.
Och som samma klänning ovan har den en snörning i bak som bara är ett måste!


Nr3
Den här är så himelsk, det kanske är rätt ord? Jag gillar det tunna lagret med tyg, vet inte riktigt vad det är för sorts, men det ser så fint ut. Vi ska ju gifta oss på en strand/brygga så jag ser att den passar in där.


Nr4
Den här klänningen gillade jag för den hade en fin drapering samt att den var lite annorlunda.
Vacker och stilfull..


Vad tycker ni? Har ni några andra förslag, länkar? Så skicka över allt.
Jag ska ju frossa i det här tills våran dag kommer. Men klänningen vill jag helst ha hittat ett par månader innan, jag ska ju ner i vikt så jag har ju verkligen själ att kämpa ännu hårdare ;)
Vad tycker ni om tiaror? Slöja? Handskar?

Skriver mer om helgen i morgon.
Våran systemkamera har lagt av...vette tusan vad som hänt, men den går inte att starta....så jag är rätt sne på detta!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva

Ja jag vet att du skriver =) och det är jag glad för =) hihi... alla klänningarna är fina. det blir svårt att välja kan jag förstå.. hihi kramis

2010-04-25 @ 20:08:39
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Margona

Gud vad fin bloggen är;)



Jag röstar på ettan;) Den kommer du vara super fin i!:)



Har ni haft en bra helg? Kramar

2010-04-25 @ 20:50:33
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/
Postat av: Millan å Tuva

fina allihopa, men jag fastnade mest för 3:an.

Om du vill ha lite råd o tips ang blommor till bröllopet så vet du att det är bara att fråga! Har ju gjort många brudbuketter så lite koll har jag! kram

2010-04-26 @ 08:44:55
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Maja

Maja röstar för 3an helt klart ;D

2010-04-26 @ 09:56:19
Postat av: Petra

Hej!



VILKA VACKRA KLÄNNINGAR jag tror jag röstar på nr 3

den ser helt underbar ut.... fast det gör de alla. stor kram till dig!

2010-04-28 @ 09:19:48
Postat av: Jessica-mamma till Leia

Vilka fina klänningar allihop. ;) Du kommer vara jätte vacker. ;) Fin header du fått oxå... ;) Kram

2010-05-02 @ 18:33:43
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0