.: ZzzzZzzzzZzzz :.

Jag kan egentligen bara säga ett ord och sen stänga av datorn....TRÖTT!
Men det ska jag inte göra, utan Jenny måste vara så duktig och redig och blogga lite...
Jag blir trött på mig själv ibland!

Idag har det varit en lååång dag. Jag och Alde vaknade lite innan 9 idag, vi gick upp och busade och Alde åt lite mat. Sen så satt hon i sin stol och lekte med lite prassel böcker och Ninen medans jag gjorde frukost till min sovande älskling. Jag tyckte han kunde få lite sovmorgon och serverad frukost =) Sen när allt var klart så gick jag och Alde in och väckte honom, Alde var super glad som vanligt. Sen gick vi upp och åt lite vi med, vilket var behövligt.


Sen somnade Alde och sov en bra stund, säkert i tre timmar. O då passade vi på att plocka lite och göra oss i ordning. Sen åkte vi iväg till stan, först till H&M där jag köpte strumpbyxor. Sen åkte vi till Dressman och till Willys för att handla. Listan den var lång, men det gick bra. Lite grejer är det kvar, men det ska vi ta i morgon.

När vi kom hem igen sen så blev det lite bus i soffan med gullungen, här är hon nyvaken för hon somnade när vi var iväg och sov en stund här hemma. Då passade vi på att äta lite pizza, det var jätte längesen! Mums!




Sen var det dags för bad! Eller ja, vi testade att duscha för första gången idag! det gick jätte bra och hon gillade det, först satt hon i sin bumbostol och jag satt med henne i badkaret. sen så badade vi ändå =)


Pappa får Ondaögat av mamma


Sen så somnade Alde runt 20.30, då var det bara att köra igång att baka!
4 äppelpajer blev gjorda! det gjorde vi bra, det luktar massa gott nu i hela lägenheten. de ska vi bjuda på som efterrätt på dopfesten. Hoppas de kommer smaka, för det tog tid!

Sen har vi gjort klart lite dekorationer och vikt alla programen som skall finnas i alla psalmböckerna i kyrkan. Det är inte bara inte med j*vligt kul! Även om våran dag har varit hektisk så har den varit underbar. För den är alltid underbar då jag får vara med de två jag älskar mest av allt!♥ ♥

Nu är klockan 01:01...bäst att hoppa i säng. Imorgon ska det dammsugas och städas lite, innan Jens mamma och pappa, lillebror med flickvän kommer hem till oss=)
Så upp tidigt blir det! Undra om jag får sova lite längre imorgon och frukosten iordning;) Den som lever får se!
Jag kan va lite off här imorgon och såklart på söndag. Men då vet ni varför;)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Lycka till med dopet! :)

2009-10-24 @ 19:48:30
Postat av: E.K - Mamma Till Alicia

Så söt hon är :)

Man blir så glad när man ser av dina foton,

Lilla Aldes leende är ju så gulligt :)

2009-10-25 @ 17:06:19
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0