.: Världens snällaste dotter :.

Ja, det har vi faktiskt! Vi var ute i 3 timmar idag och inte ett ljud ifrån fröken. Även sista stoppet på Willys så bajasde hon och var lika lycklig som innan. Så det dröjde ju en stund innan vi kunde byta, men hon säger inget. Hon började ju bli hungrig med, men hon håller ut en stund, för det finns ju så mycket att titta på :) Hon är bäst helt enkelt!

Innan vi åkte iväg så lekte hon med sin flodhäst




Precis innan vi skulle klä på oss så kräktes Alde på hela sig, så vi fick byta outfit =)



Sen kunde vi äntligen sätta på oss lite kläder :)



Sen satte vi oss i bilen :) var ju bara tvungen att ta bilder, hon var ju så söt och ljuset låg perfekt på henne.




Först åkte vi till Hemcompaniet och sen till Öb. Tvättmedel går det åt en del och Via är billigt där samt sköljmedel. Köpte en hel del till badrummet =)
Sen åkte vi till Willys, här är Alde i vagnen.



Sen kom vi hem, blev ett par timmar ute iaf. Det var skönt.
det här hittade jag på Hemcompaniet:

En stor kruka, två stycken ljus med två svarta porslinsfat, en ny tvålpump i svart/rostfri som jag ska ha turkos tvål i ;), två stycken lyktor i svart/rostfri som jag ska ha som krukor, två stycken klädhängare som man sätter på dörrar, en mugg med massa skedar i hårdplast från SagaForm, bra att ha sånna skedar till Alde och sist en rund borste till min nya frisyr =)

Så här blev min inredning i badrummet, är inte riktigt klar ännu men är på G iaf =)





Här är jag =) Lite sminkad och spray i håret



Jo! Jag var även och hämtade våran nya digitalbox =) dags för lite nya kanaler, på tok för många egentligen för man tittar ju inte på alla. Men roligt och få några till! Alde somnade lite tidigare idag, 19.45 typ, så nu ska jag och Jens mysa i soffan och se på Idol och äta lite chickenbits med tzatziki =)
Ha en skön fredagskväll alla som läser!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Svar: Åh Tackar! Va glad jag blir av dina ord, tack snälla :)



Visst ska det bli roligt att det äntligen blir en vänner film, det har jag väntat på :D haha!



2009-10-02 @ 20:05:19
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Millan

jättefin frisyr! jag längtar tills jag med ska klippa mig.. när det nu blir :P

Blir sugen med på att inreda!! Men det är ingen idé för mig att göra än eftersom vi flyttar sen igen. Men i vår, då jäklar vad jag ska pyssla! haha

kram

2009-10-03 @ 11:18:32
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: maja

Jättefint blev det raring <3

2009-10-04 @ 01:30:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0