.: Måndag :.

Jag kommer att skriva om dopet snart, men jag måste först få in alla bilder först från alla håll och kanter.
Men jag kan skriva lite om i måndags och idag såklart =)
Moster Josefine stannade kvar efter dopet och ska vara här hela veckan. Hon har novemberlov så det passade bra att hon kunde stanna, ska bli så roligt!

Våran Måndag var så lugn, det var väldigt skönt och det var behövligt för jag var så slut i både kropp och själ efter dopet. Till och med träningsvärk har jag i armar och ben, hur nu det är möjligt :S
Bus med moster i soffan





Sen slappade vi och Alde var oxå trött efter dopet dagen innan så hon sov 4,5 timme på förmiddagen. Lilla gumman! När Jens kom hem så stekte jag lite krögarpytt och när vi ätit klart så var det dags för Alde att äta lite gröt. Sist så ville hon ju inte sluta äta gröten så hon fick en hel smakportion för första gången, hon var så duktig! *stolt*





Det blev tidigt isäng för oss alla. vi var jätte trötta och sega. Det var en härlig måndag!
Skriver senare om Tisdagen!
Later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0