.: Update fredag :.

Nu kan jag försöka blogga lite om fredagen, så skriver jag senare om vad som hänt idag.
Igår så skulle egentligen Hanna och embla komma hit, men hon var tyvärr sjuk *hoppas du blir bättre snart gumman*
Våran lilla älskling gör nya saker varje dag, idag vänder hon sig på skötbordet och ska ta en skallra som är en groda. Hon lägger sig alltså på sidan, pratar med grodan och ska bita och ta den. O sen så ligger hon sådär, så nu börjar det bli svårt att få på henne blöja...haha. Men det är ju så mysigt när det händer saker, det går ju så fort!

Idag fick sötnosen på sig en body som hon har fått av moster Josefine och moster Jennifer =)
SUPERBABY!




Sen så gick vi och handlade lite. Vi gick även förbi kappahl och jag hittade en klänning till Alde som hon ska ha på sig på Julafton och ett par vita strumbyxor till. Sen så köpte jag även en jätte söt mössa och lite stumpor till henne. Varför är det så svårt att hitta bra strumpor?! Har någon tips på vart de bästa finns?




På kvällen så åt vi lite chips och gumman fick 2 st majskrokar. Jäklar ska jag säga vad hon fick toner när vi tog bort den när den började ta slut, därför fick hon en till...haha. Hon blev så ilsk när hon inte fick mera. Lilla söta gumman!




Alde somnade runt 20.00 som vanligt och vi kollade på Idol och åt lite godis och hade myspys.
Det var en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0