.: Trollunge :.

När jag nästan var klar med frukosten så hörde jag massa prat från sovrummet. Det var ju Alde som låg och pratade för fullt! Pappa låg och sov så han hörde inte så bra, så jag tror hon tog i lite extra för att ingen lyssnade på henne. Hon är så go våran trollunge!




Sen så gick vi upp. Alde fick ha på sig de nya kläderna som mamma köpte igår, de satt super snyggt på henne! Våran lilla sötnos! Alde fick lite katerinplommon puré innan jag ammade henne. Vi får hålla tummarna att hon bajsar idag! Sen åt jag och Jens våran frukost och sen lekte vi lite med stumpan.

Sen blev hon trött, idag somnade hon tidigare än vad hon gjorde igår. Så jag tror hon mår lite bättre idag och är mer avslappnad. Det är skönt. Så nu sover hon fridfullt i sin säng.

Nu ska jag göra mig i ordning nu medans hon sover, vi ska åka och handla sen har vi tänkt. Vädret växlar lite idag men vi hoppas det inte kommer regn iallafall!

Later on...


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Tack för kommentaren!! :) Ja, men precis.. Så är det nog... Skulle faktiskt vilja testa att låta Joel vara ensam med Viggo ett par timmar, för det har ju han aldrig varit... Behöver nog både han & Viggo.



Vad roligt att du gillar att läsa min blogg!! jag gillar din med, så roligt att du lägger upp mkt bilder och du har så fin blogg!



Vilken söt pyjamastjej!! :D

2009-10-09 @ 11:35:43
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0