.: Trist måndag! :.

Usch regn och rusk! Jag älskar hösten men inte när det är sånna här dagar! Deprimerande faktiskt, jag funderar på att åka och sola idag. Vi ska ju till Norrköping på fredag och sen på lördag ska vi på 90-års kalas. Jens kompis fyller 30 och hans pappa fyller 60. Så det ska ju bli kanon kul! Men det som är trist är att jag känner mig tjock, ful och blek! Jag har inga snygga kläder heller. Så det kanske piggar upp lite om jag får lite färg iallfall!?


Idag har Alde vaknat lite då och då. Det märks så tydligt att hon är inne i någon fas, för hon vill vara mycket nära nu och sover lite oroligt. Men vi gick upp runt 9 iallfall och sen så busade vi lite, åt frukost och hade det mysigt!
Här är hon innan maten, lite trött och yrvaken.


O Här är hon efter maten...




Efter ett tag så blev hon lite trött, så jag gick in med henne i våran säng. Där somnade hon bra efter många om och men. Hon har toner våran dam, brandlarmet, släng dig i väggen!
Bestämd är det rätta ordet på härskarinan. *LER*
Men efter att jag fick henne att sova så är det bara för mig att pyssla inför dopet. Det ska jag göra idag tänkte jag, även dammsuga och slänga mig i duschen nu när hon sover.
Skriver mer sen.

Later on...

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Klart du ska sola, det brukar pigga upp lite! :) jag känner mig precis som du gör och inte har jag nå snygga kläder heller, skulle vilja köpa en helt ny garderob! :)



Vad söt hon är Alde, så himla fin!! :) Viggo verkar med vara inne i en fas, han sover alltid oroligt nu för tiden, ligger inte still is ömnen och slår med armarna...



Visst skiljer det 2mån mellan våra små? Eller hur var det!? =) När började ni ha Alde i matstolen!? :) Viggo klarar ju av att sitta där, men kanske för liten än ändå eller? Viggo är 2mån,1 vecka & 5dagar.



2009-10-12 @ 14:03:35
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva =)

det samma du. din tjej har också blivit stor. hur gammal är hon nu?? Hoppas allt är bra. kram

2009-10-12 @ 15:26:03
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva =)

Ha! det låter som flicka. hon är super glad och lycklig på dagen men på natten är det rena mardrömmen. som du kanske läst i ett tidigare inlägg förra veckan. Hon är också 4,5 månad ungefär. lite mer. Vilket datum är hon född då?

Var bor ni?

Kram

2009-10-12 @ 17:16:55
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0