.: Tjejträff :.

Idag har varit en toppen dag! Vi vaknade kl 9 idag, skönt att sussa lite :) Jag smet in i duschen medans Alde vaknade till liv, för det är en process;) Efter lite mat och på med kläder så satte vi oss lite och busade lite, en jäääätte glad tjej!




Sen så sov Alde en stund innan det var dags att åka. Jag gjorde mig i ordning och plockade lite här hemma.
Sen så blev Alde en björn när hon vaknade =)
Vadå glad?! Haha!



I bilen




Sen så kom vi hem till Anna & Arwen. Jätte roligt nu när vi ska ses hemma hos varandra så vi får se hur vi bor! Lite annat än att bara ses ute på stan eller på bvc. Jätte fint hus ni har! *Avundsjuk* det var super trevligt, vi blev bjudna på en underbart god höstsoppa och sen en sån gooood kladdkaka =) Tack så hemskt mycket, det var jätte roligt!
Här har vi alla sötnosar. Det är från vänster Alde, Lisa, Arwen och Julia. Underbart söta ungar, det är bara Greta som vi saknar i gruppen. Men det får bli nästa gång!


Alde

Lisa

Arwen

Julia


Sen åkte vi hem, och då åkte myskläderna på för både mamma och Aldis!

Sen så somnade hon en stund, hon var helt slut efter dagens bravader. Jag fick då tid att plocka lite med tvätt, dammsuga lite och plocka =)
Efter en stund så kom Jens hem, vi hade saknat honom så!
Massa bus med pappa!





Sen gav Jens lite smakis till Alde, banan och äpple=) det gillade hon som bara den! Mums, detta går hur bra som helst! Nu ska jag och Jens äta lite kvällsmat!

Later on....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0