.: Soppa & Twilight :.

Jag fortsätter där jag slutade sist..soppa!
Jag och Jens lagade den super-uper-goda soppan som min älskade mamma brukar laga. Underbar!
Alde sov och sov och sov! Det är så skönt att hon kan sova, för denna vecka verkar det som att hon har kommit in i en liten fas. Men lite mer än 3 timmar sov hon och vaknade runt 17 tiden. Då var maten nästan klar, men hon satt i sin babysitter och pratade för fullt och var så glad att få komma upp.





Sen medans mamma och pappa åt lite soppa så låg Alde och åt Ninen..hihi



Men våran härskarinna tyckte det var för tråkigt att ligga där själv, så hon fick sätta sig i sin bumbostol i soffan =)
Ni ser ju vem som trivs...*ler*




Sen badade jag och Alde lite innan det var kvällen. Alde somnade nästan precis kl 20 och nu ligger hon där i sin säng och drömmer säkert fina drömmar. Mamma och pappa älskar dig mest av allt! <3

Sen blev det en till film, Twilight! Jag har sett den en gång förut men Jens hade inte sett den. den är så bra, man kan inte riktigt säga HUR den är bra. Jag tycker den har något sexigt i sig (vet att de är unga) men den är det. Massor av mystik och sexiga-vibbar, romantik med massor av äkta kärlek. Ursäkta att jag förklarar såhär... men den är som ett enda långt förspel..haha. Det lät dumt kanske. Bra är den iallafall.


Nu ska vi lägga oss. Det är en dag imorgon med!
Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Gópluttan, en sån där bumbostol vill jag ha till viggo med!! :)



Alla snackar om den där filmen, den måste ju vara bra.. har inte hört nån som sagt tvärtom iaf... :) Jag själv har inte settd en än.

2009-10-12 @ 14:06:05
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0