.: Söndagen :.

Eftersom vi åkte lite hastigt till degerfors på lördagen så sov vi över. Det blev så sent, så hela söndagen så spenderade vi i Degerfors. Vi träffade min kära bror & söta Emma. Det var så trevligt! *Kramar om*
Sen så träffade vi min morbror och min lilla kusin Isak och Sandra. Det var jätte kul att ses, man måste passa på när man är i "stan". Det blir ju så sällan, så man uppskattar all tid man har.
Vi åkte hem runt 18.00 tiden, vi ville stanna längre oich träffa alla, men det går tyvätt inte alltid. När vi kom hem så la vi Alde direkt som somnade för natten vid 20.

Så var våran söndag i korta drag. Ska lägga upp massa bilder som hände nu idag (måndag) men det får jag göra i morgon. Mina ögonlock gör kullerbyttor så jag ska lägga mig.
Skriver i morgon!

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0