.: Solig dag :.

Idag vaknade vi runt 9, jag mådde inte så bra. Kanske är all stress som lämnar kroppen så man blir helt slut i både kropp och själ? Men men...det är som det är.
Vi tog det lugnt iaf, men städa och handla mat är man ju tvunget att göra även om man inte är på tipp topp. Vi tänkte iaf komma iväg och handla innan alla slutar jobbet för då är det inte roligt!

Morgonen började med massa bus med moster!



Så fint utanför oss


Sen åkte vi iväg för att handla, helt lyxigt att få hjälp av syrran! Det är inget vi har annars, så vi njuter sålänge det varar. O såklart så njuter vi av tiden, för vi har så skoj och Alde älskar verkligen när hon busar med henne=)
Mor och dotter





Sitter i kundvagnen på Ica





När vi kom hem så kom pappa hem bara en liten stund senare.
Då blev Alde lyckligast i hela världen ♥




Sen gjorde jag lite mat, och min söta syster hjälpte med med disken =)
Idag blev det natcho-tallrik =) MUMS!


Sen somnade Alde runt 20.30 och vi kollade lite på tv, nu är klockan rätt mycket och jag är väldigt trött. Det är ju något i kroppen, förkylning bland annat...
Så nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma Till Alicia

Ser ut att ha varit en mysig dag.



Vad roligt att ni båda tycke om inlägget som jag skrev :) Det känns nästan overkligt hur fort tiden har gått och allt som Alicia har lärt sig, Att det hinner att hända så mkt olika saker under ett år.

2009-10-28 @ 08:13:35
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

Det funkar inte tyvärr.. men jag tror jag överlever.. Jag har försökt.. tro mig.. Men får väl ge sånna kex ett försök.

2009-10-28 @ 09:28:45
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Oj så gott det ser ut. Hur har du gjort detta och vad är det i???

2009-10-28 @ 15:53:51
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja o sen vill man väl ha liiiiite kvinnligt "häng" kvar=)

2009-10-29 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0