.: Solat och lagat Natchos :.

Det var så skönt kan jag ta och tala om för er. Det behövdes inte alls många minuter för att ladda mamma-batterierna. Jag åkte iväg efter att gett Alde den sista maten innan natten, så jag åkte runt 19.45 till Solarie-stället. Jag solade i 20 min, var borta totalt i cs 45 min. Nu har ju jag varit borta i som högst i 4 timmar ifrån Aldis, men 45 min är värdefullt det med. Det var jätte härligt att få lägga sig ner, lyssna på musik och bara njuta. Nösta gång måste jag bara testa deras nya solarium! Man står i det... gud vad jag har missat under bara denna tid när jag var gravid! Haha, har bara sett det på bild, men visste inte att det fanns här:P Nästa gång ska jag testa det! ser ut som ett rymdskepp bara..

När jag kom hem så lagade jag Natchos! Blev så sugen på det. Jens höll på att natta en söt alde som INTE ville sova, tanken var ju att hon skulle sova när jag kom hem. Den planen blev inte riktigt så. Men Jens tog hand om det och jag lyssnade på musik och gjorde mat. Vilket var skönt. Tur att man är två och jag beundrar verkligen ensamstående mammor/pappor, det är inte lätt alltså!

När våran underbara Alde somnat så åt vi lite mat och kollade på tv.
Du ska bara veta Jens hur mycket du betyder för mig, jag älskar dig mest av allt och du är mitt liv.
Nu är jag trött i ögat och vill lägga mig, så det blir nog så.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva =)

Ja måste säga att ni verkligen är bortskämda med hennes sov rutiner =).

Tuva somnar vi 20 och sen vaknar hon ca 5-6 gånger på natten och sen går vi upp vid halv 7- 7 ungefär..

Men som sagt hon har jätte ont i magen på natten, hade det inte varit för det så hade hon nog sovit hela nätter. Så här har det hållt på ända sen hon föddes. men det var värre första 2 månaderna.



Vi bor i Ystad. Det är ju en bit. =) hihi.. Kramis.

2009-10-13 @ 08:27:41
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma Till Alicia

Kul att du tittade i bloggen :)

2009-10-13 @ 22:55:27
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0