.: Smakisar & Skura golv :.

När Alde vaknade förut så var det dags att äta både för henne och för mig. Alde satt i sin stol och lekte lite med hennes roliga bok medans jag lagade maten.




Min mat, kokta grönsaker och lax! MUMS!


Sen blev det premiär för katerinplommon! Alde gillade det faktiskt! Hon är väldigt duktig på att äta, och innan det så fick hon någon sked med potatis och palsternacka. Det älskar hon! Våran tjej börjar bli så stor!


Sen somnade fröken och jag kunde städa vidare =) Dammsuga/damma och skura golv!


Titta! golven skiner ;)


Nu har Jens kommit hem, alde har sovit en stund men vaknat hela tiden. Vi får se vart detta bär iväg. Börjar hon bli förkyld kanske? Eller är hon inne i en fas. Jag skriver senare sen.

Later on...

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma Till Alicia

Fin blogg :)

2009-10-13 @ 21:20:36
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0