.: Shopping & Skratt :.

Först åkte vi till Hemköp och handlade. Vi brukar inte åka dit, men de hade bra priser denna vecka på både kött och lax =) Det blev en hel del och sen gick vi en sväng på stan. Vi gick först till Gallerix, där hittade vi den perfekta boken som vi ska ha som Gästbok på dopet! Det kommer att bli en bok där vi även kommer ta fram vid speciella tillfällen i Aldes liv, hennes födelsedagar, jul, student osv osv..
Jag köpte silver bokstäver och skrev "gästbok" själv, och det är en bild med två ringar på, men den ska jag byta ut mot en bild på Alde såklart=)



Sen gick vi till guldfynd, jag hittade lite smycken som jag ska ha på dopet=) Ett par snygga örhängen med små rosa stenar i, och sen ett silverhalsband med en liten ljusrosa hjärtsten i =) Jätte fint, lite svårt att se på bilden, men en liten uppfattning få ni kanske.


Eftersom dopet kommer att gå i ljusrosa/vitt så tror jag att mina nya smycken kommer att passa in;) Sen så gick vi över till H&M, och där hittade jag en tunn ljusrosa tröja, den ska jag ha under något annat plagg, jag vet inte vad ännu bara. Så det blev ett par timmar på stan iallafall, det var skönt. Sen åkte vi till Willys för att inhandla det sista av maten.

Åhhh just det! Vi fick hem beställningen på servetterna till Aldes dop nu med! det syns nu lite konstig på bild, för de är inslagna i cellofan. Men det står: Aldes Dop 25 oktober 2009


Sen kom vi hem, det blev massa bus med Alde i soffan innan det blev natten för henne. Busa med pappa är det bästa som finns!







Sen somnade våran solstråle. O nu kikar vi på Idol =)
Vem gillar ni bäst?
Skriver kanske något mer sen... får se;)

Later on...maybe

Kommentarer
Postat av: Ann, Wildas mamma

Man blir verkligen varm i hjärtat av att se Aldes glada leende och hur hon skrattar. Som sagt var, ett gott skratt förlänger livet...eller håller doktorn borta. Ha en underbar helg!! Kramar från mig och Wilda

2009-10-10 @ 00:12:29
Postat av: Kristin

Hej! Tack så mycket, han är två ¨månader och två veckor gammal :) hur gammal är eran tös? :D

2009-10-10 @ 09:39:12
URL: http://kristinmyrankrans.blogg.se/
Postat av: Sabina - Mamma till Tyra

Tack! :) Hon är 6 veckor. Hur gammal är din dotter?



Ja det är faktiskt otäckt när sånt händer! Tänk vilka idioter det finns..

2009-10-10 @ 19:32:58
URL: http://mammasabina.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ja det håller jag med om tiden går supersnabbt, knappt så man vet var tiden försvinner någonstans, tyckte nyss att man klämde ut dom jag :p men ändå dom gör ju så många framsteg, jag längtar tills den dagen han tar sina första steg och han säger sina första ord :)

2009-10-10 @ 19:54:03
URL: http://kristinmyrankrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0