.: Shopping och ÖppnaFörskolan :.

Nu är jag så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen snart... Kanske inte så illa men ändå!
Det blev en lång dag idag. Jag orkar inte skriva en massa utan jag lägger in lite bilder istället, de pratar rätt bra själva.

Här är gumman när vi gått upp, ätit lite frukost och busat lite =)




Sen så somnade hon, hon älskar att sova sådär på amningskudden.


När Alde lkåg och sov så duschade jag, sminkade mig och sen när hon vaknade så var det dags att åka iväg.
Vi mötte upp Hanna  och Embla utanför ett lunchställe och käkade lite innan vi skulle vidare till Öppna förskolan.
Det var jätte gott! Sen gick vi vidare och kom lagomt till sångstunden, den är helt super!
Här har vi Alde som sitter upp själv, fast med stöd av mina ben såklart;)



Här har vi söta Embla som leker under leksakerna =)


Vi var där en stund och bubblade lite med andra mammor, det var kul. Sen gick vi vidare till stan för att shoppa lite =) Här är vi inne på H&M. Alde vaknade nyss och var världens gladaste bebis, hon pratade för fullt och skrattade och log mot alla. Det var många nya läten som var nya idag som kom ut från aldes lilla söta mun.





Jag handlade ett lila linne, en brun kajalpenna, en ny mascara, två olika lila ögonskuggor. O sen så köpte jag en läcker tröja till Jens. sen på Gina så hittade jag en svart tunika som jag kan ha över det lila linnet....planer till helgen ni som undrar. Vi ska ju på kalas och nu känner jag ju inte mig på topp direkt i kroppen. Så det gäller att planera vad man ska ha på sig. O jag tror att detta blir kanon!
Här är vi påväg hem =)



Vi var ute sen 12-18 idag..gissa om mamma är trött!!! OM!
När vi kom hem så plockade jag lite i ordning här hemma, Jens var och bytte till vinterdäck på bilen och våran underbara dotter satt och sjöng så fint i babysittern.




Alde somnade runt 20.00 som vanligt. O vi kollade lite på tv och åt lite mat. Både jag o Jens är heeelt slut idag. Så nu blir det sängen. Ursäkta om bloggen blev trist! Men det kan bli så ibland.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma Till Alicia

Hihi, vilken söt video :)

2009-10-13 @ 23:48:04
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0