.: Shoppat & Myspys :.

Idag har jag fått mycket gjort! Städat hela lägenheten, dammat till att torka golven. Det var skönt o få det städat och fint innan helgen. Jag har pratat med prästen idag med! Vi ska ha dopsamtal nästa fredag och även passa på att titta på lokalen vi ska vara i. Det ska bli såååå roligt, äslkar att pyssla och grejja. Dopprogrammet är nästan klart med;) Gäller att ligga steget före!

När Jens kom hem så tog han över Alde, jag fick duscha och sen gick jag till ica =) Jag gick förbi och hämtade ut Aldes namnsmycke som äntligen kommit och sen tog jag även en sväng på Kappahl. Jag hittade lite kläder till världens sötaste trollunge såklart!

En jätte söt tunika (vadå 80-tal?!)


Ett par läckra Jeans-leggins


Ett par små rosa vantar


Jens är beroende av mysbyxor, så självklart MÅSTE hans dotter ha det med...som pappa;)
Så sött så, han valde dessa själv


Här är smycket, i en lila hjärteask =)


Det var så kul att få hem det nu! Så vackert!
Det var även skönt att komma ut en stund, sen gick jag till ica och handlade lite mat till kvällen. O idag fick Jens blommor =) Riktigt fina höstiga blommor, tar kort på dom i morgon.
Alde låg och sov när jag var tillbaka, hon var helt slut. Jens hade badat henne och idag har hon ju knappt sovit så jag förstår att hon var helt slut. Får se om hon vaknar något inatt då, för annars fick hon mat väääldigt tidigt (17.00) O mina bröst orkar inte ta vad som helst!
Här är våran prinsessa som sover så gott i sin säng.



Nu ska vi hoppa i säng vi med =)
Sov gott!

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0