.: Onsdag :.

Idag blir Alde 20 veckor!


Tänk vad Tiden går fort...skrämmande fort ibland! Men vi har en sån underbar tid nu och alla dagar framöver.
Vi älskar dig mest av allt, och du är det bästa som hänt oss! Alde och Jens är mitt liv!

En jätte go och glad nyvaken Alde



Bus efter maten

Titta vad mamma Jenny byggde när Alde låg och sov och när jag pratade med Hanna i telefon;)
*Klappar mig på ryggen*

När Alde vaknade sen så satt hon i babysittern lite, fick lite lunch, och sen tittade på när jag byggde våran nya byrå...miljoner delar! Men roligt var det!
Men först lite skratt! (ursäkta mitt yttre, jag var inte iordning på något sätt!)




Sen resten av dagen så busade och lekta jag och Alde. Det är så roligt att hon är mer vaken nu och skrattar mest hela tiden. Underbart!

Senare kom pappa hem, och kvällen kom. Jag åkte iväg och solade, det uppskattas verkligen att få en lite tid med sig själv. Jag åkte och tankade och handlade lite. Jag hämtade även ut Aldes paket från Go boken!


Alde och pappa busar innan det är dags för sängen







Jag blev ju klar med våran byrå! Alldeles själv *klappar mig på ryggen*
Så vi bar in den när Alde somnade, vi pysslade lite här hemma. Sen gick vi med och la oss=)
En underbar onsdag...som alla andra dagar!

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0